Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat is de beste club van Nederland ?
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Djeebie
Het is toch niet zo dat die subsidie besteed wordt aan de inrichting van een pand of licht/geluid. Dacht ik tenminste hoor... Als die subsidie wel geldt voor inrichting, geluid e.d. dan vind ik z'n kritiek enigszins terecht.

De gemeente heeft miljoenen in de renovatie van het Paard gestopt.

Down-Under was da bomb

Old Post Apr-07-2005 06:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

rrrrrr ik kan nu gewoon zeggen dat ik een keer in de beste club van Nederland heb gedraaid

www.balticbastian.com/

Old Post Apr-08-2005 13:23  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Nachttempel feest in het Paard van Troje!
24 juni 2005 (vrijdag) – entree helemaal gratis!

http://www.paard.nl/nieuw/detail_in...p?event_id=1276

quote:

NACHTTEMPELFEEST 2005
'het feest der feesten' met KRAAK & SMAAK (Live + DJ-set), Mark Rae, Djinn, Remski, Stef & 16 Bit Lolitas..
zaal open 22.00 uur / aanvang 22.00 uur
grote+kleine zaal : € GRATIS (reserveren aanbevolen, zie info onder)

PUBLIEK, BEDANKTHet Paard van Troje gaat feesten in het weekeinde van 24 en 25 juni 2005 om te vieren dat op 5 april j.l. Revu’s Nachttempel voor de beste club van Nederland aan deze Haagse popzaal werd uitgereikt. Bij de verkiezing van 2005 bleef het Paard van Troje andere gerenommeerde clubs als Now & Wow (Rotterdam) en Panama (Amsterdam) voor.De Nachttempel is een verkiezing waarbij het Nederlandse publiek stemt op zijn favoriete uitgaansgelegenheid. Om het publiek te bedanken voor de verkregen steun zijn zowel op de laatste vrijdag als zaterdag van de maand juni de zalen van het Paard van Troje gratis toegankelijk voor twee vette parties. Het is de manier waarop het Paard beleefd en trots “Dankuwel” zegt tegen alle stemmers en waarop diegenen die met eigen ogen willen zien waarom in vredesnaam Den Haag de beste club van Nederland heeft dat moeiteloos kunnen komen checken.Beide avonden zullen uitbundig worden vormgegeven door middel van aankleding en verrassende acts. Muzikaal zullen velen van de vaste DJ’s van het Paard van Troje de scepter zwaaien.HET GROTE NACHTTEMPEL FEESTVrijdag 24 juni is de aftrap van het weekeinde met een avond waarop de wereldpremière van de livebezetting (met o.a. U-Gene & Ro) van het Nederlandse producersteam Kraak & Smaak valt te aanschouwen. Kraak & Smaak heeft het afgelopen jaar een komeetachtige internationale doorbraak beleefd en heeft in de gelederen onder meer Mark Kneppers, die onder zijn pseudoniem Knuppelhout resident-DJ is bij N.O., de vaste donderdagse avond in het Paard en onder zijn pseudoniem Wipneus samen met kompaan Pim het bekendste Nederlandse DJ-duo vormt. Niet geheel toevallig zijn Wipneus en Pim hun carrière begonnen (en zijn ze nog steeds vaak te gast) tijdens de in het Paard ontwikkelde Glitterclub.Als speciale gast komt met Kraak & Smaak DJ Mark Rae mee. Hij is de helft van het succesvolle Engelse duo Rae & Christian (Grand Central Records) en werkte als producer mee aan het Kraak & Smaak-album, dat sinds kort in de winkel ligt.Tevens zullen tijdens deze avond vaste Paard van Troje DJ’s als Djinn (Frank van den Bold - co-organisator van de Integrate-parties), Remski (Club Geluk), Diabaldee & MC Damar (Haagenbasz) en Stef & 16 Bit Lolita’s (Everybody/Hype) aantreden.In het café van het Paard van Troje wordt de sfeer bepaald door de de superfunkylatinafroreggae-plaatjes van Bossa Boogie-dj Aguuzto, beter bekend als Revu-redacteur Guuz Hoogaerts, en zijn Bossa Boogie-partner Dewey Sakitumi. Verder resident-DJ Jasper , terwijl de band R.G.O. zal optreden met een speciale gast.RESERVERENZoals gezegd: de avonden zijn gratis toegankelijk en daarbij geldt: vol = vol. Om er van verzekerd te zijn toegang te krijgen is er voor beide avonden de mogelijkheid vooraf plaatsen te reserveren via het e-mailadres: [email protected]. Mails met reserveringen dienen de voor- en achternaam van de bezoekers te bevatten en voor vrijdag 24 juni 17.00 uur binnen te zijn. De reservering wordt aangehouden tot 00.30 uur op de avond zelf. Daarna vervalt het recht op toegang op basis van de reservering. Het is niet mogelijk in –en uit te lopen op basis van een reservering.
meer...

Ik ga wel even kjiken denk ik!

Old Post Jun-17-2005 06:20 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Matthijs
On fire!

Ze hebben er zo te zien voor gekozen om het prijzengeld in de gratis toegang te steken i.p.v. in de line-up. Voor mij totaal onbekende namen eigenlijk, op Stef en z'n Lolita's na dan. Heeft iemand enig idee wat voor soort stijl deze DJ's draaien?

Old Post Jun-17-2005 09:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Matthijs Click here to Send Matthijs a Private Message Add Matthijs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Matthijs
Ze hebben er zo te zien voor gekozen om het prijzengeld in de gratis toegang te steken i.p.v. in de line-up. Voor mij totaal onbekende namen eigenlijk, op Stef en z'n Lolita's na dan. Heeft iemand enig idee wat voor soort stijl deze DJ's draaien?

Ja daar baal ik ook behoorlijk van. Beetje jammer. Twas echt een competitie van housetenten, dus had verwacht dat ze een zeer leuke lineup neer zouden zetten. Niet dus Valt me heel erg tegen. Maarja.....niets aan te doen.

Wat ze draaien? Eh... organisatoren/residents van Integrate (techno) en Haagenbasz (experimentele techno?) zijn er in ieder geval. Een andere DJ is meer feest/discomuziek....ala Wipneus en Pim.

Ben benieuwd. Gewoon zonder verwachtingen heengaan...

Old Post Jun-17-2005 09:22 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by Matthijs

Ik ken ze ook niet! Aparte zet van het Paard om iedereen gratis toegang te verlenen... ik denk dat een ieder die op hen gestemd heeft het wel kent, en liever een goed feest ziet dan gratis entree... (voor die mensen doe je het uiteindelijk!)

Zoals Snugggle al zei 'Twas echt een competitie van housetenten' dus daarom wel vreemd dat ze die f*cking Wipneus op de line-up zetten.... plus nog een aantal 'bekende' namen die niemand kent!

Ik zit nu te denken wat Panama wel niet voor feest had gegeven als zij gewonnen hadden... denkend in de lijn die ze de laatste tijd zetten

Maar goed, Panama heeft gewoon de beste line-ups in Nederland... jammer genoeg zijn die niet in de beste club van Nederland...

Old Post Jun-17-2005 10:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Mjah, aan de andere kant, als het gratis is laten ze wel meer mensen kennismaken met het paard van Troje. And thats what its all about, laten zien wat je in huis hebt, mensen trekken, zodat het de volgende keren voller wordt.

Old Post Jun-17-2005 11:03 
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe
Mjah, aan de andere kant, als het gratis is laten ze wel meer mensen kennismaken met het paard van Troje. And thats what its all about, laten zien wat je in huis hebt, mensen trekken, zodat het de volgende keren voller wordt.

Is de titel 'Revu’s Nachttempel voor de beste club van Nederland' niet genoeg om mensen erheen te lokken? Ik vind van wel hoor!

Old Post Jun-17-2005 11:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Matthijs
On fire!

ja zo'n titel lijkt mij op zich ook al uitstekende reclame, ik had ook liever gezien dat ze een feest met een sterke line-up hadden neergezet, ook al zou dat ten koste gaan van die gratis entree.

Old Post Jun-17-2005 14:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Matthijs Click here to Send Matthijs a Private Message Add Matthijs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001

Jammer, suf feest, ga ik ook zeker niet heen...

Sasha!

Old Post Jun-17-2005 14:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat is de beste club van Nederland ?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp ID Song Please =D [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackStyles & Breeze - You're My Angel (Technikal Unvocal Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:07.

Forum Rules: