Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Trance Evolution @ La Chapelle 23/04/2005
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
voila 2 3 photo.

la déco de la boite avec prise de vue super stylée.

les gens qui etaient présent

ze lover

Last edited by d&b on Apr-25-2005 at 21:57

Old Post Apr-25-2005 21:37  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

Bon D&B a quasiment tout dit meme si je le rejoins pas tout a fait niveau du set de Tatana (enfin g dej dis mes impressions plus haut). Mes fotos tsont toutes nazes les videos on voit rien mais y a du son alors je vous uploaderai ca !

Au fait je cherche la playlist de notre ptit Before dans le bar me souvient de :

Jordy - Dur dur d'etre un bébé

Pour les gogos je rejoins un peu l'avis de d&b meme si bon ca met l'ambiance. En fait dans ce genre de prestation ce ke j'aime le moins c les quelques crevards scotchés autour enfin bon

Sinon encore merci a Dany et aux 5 personnes avec ki on a passé la soirée ct bien sympa. Dany sache ke ton pepsi a été sagement utilisé sur le trajet du retour me permettant de rester frais et bien formé durant mon retour

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Apr-25-2005 21:55  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

Pt1 je cherchai ou avait été prise la photo ou on est tous les 4 avec des gueules atroces (surtout moi d'ailleurs) mais en fait vu les gueules j'aurai du me douter que ct à 5h45 environ !

LOLOL on sent la fatigue !!!

d&b > t'as pas de photo du jedi ? on aurait du le filmer au moment ou il a applati les 2 tabourets ct vraiment fort

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Apr-26-2005 12:06  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
astateofitaly
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2004

great tracklist dany

Old Post Apr-26-2005 13:36  Italy
Click Here to See the Profile for astateofitaly Click here to Send astateofitaly a Private Message Visit astateofitaly's homepage! Add astateofitaly to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by Kartman
Pt1 je cherchai ou avait été prise la photo ou on est tous les 4 avec des gueules atroces (surtout moi d'ailleurs) mais en fait vu les gueules j'aurai du me douter que ct à 5h45 environ !

LOLOL on sent la fatigue !!!

d&b > t'as pas de photo du jedi ? on aurait du le filmer au moment ou il a applati les 2 tabourets ct vraiment fort

ben les foto c'est quand on etzit dehors avant de partir

nan pas de photo du jedi, juste une video ou on voir rien, juste une ombre... et en plus je me rappelle que c'etait 30sec avant qu'il se viande

Old Post Apr-26-2005 15:54  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Trance Evolution @ La Chapelle 23/04/2005
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack from Timo Maas mix [2007] [6]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSound Alliance - Sub Regression [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:56.

Forum Rules: