Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Promoot hier je eigen setjes / producties
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
m-kay
tranceaddict

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by Passiva
Die mag jij nog helemaal niet draaien!

Track 6 wel dan. :P.

Zeg, wanneer ga je weer eens draaien in die soos in Buuren. Ben ik er wel weer bij, samen met Joost. .

"I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, and three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool..."

Old Post May-29-2005 17:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for m-kay Click here to Send m-kay a Private Message Visit m-kay's homepage! Add m-kay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Roger
blaat

Registered: May 2004

4 juni

Old Post May-29-2005 23:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for Roger Click here to Send Roger a Private Message Visit Roger's homepage! Add Roger to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Stephan B
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by Muppy
jaja ik ben eens even gaan knutselen...
resultaat:
Katana vs. Mojado - Fancy Fair

enjoy it!

Mwah heb ik er ook nog wel eentje...Fancy Yimanya. Sampletje van halve mash-up, iig van betere kwaliteit dan jouw knutseltje imo. Maar leuk geprobeerd

http://s37.yousendit.com/d.aspx?id=...YM1SXCT7NSORV3E

Old Post May-30-2005 09:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Stephan B Click here to Send Stephan B a Private Message Add Stephan B to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

vind ze beide prut eigenlijk

Old Post May-30-2005 09:29 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Stephan B
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
vind ze beide prut eigenlijk

vriendelijk bedankt
Het was ook niet bedoeld als serieuze bootleg, gewoon een geintje met 2 draaitafels en wat aan rotzooien. Maargoed, doe jij t maar beter dan he als je z'n grote waffel hebt

Old Post May-30-2005 17:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Stephan B Click here to Send Stephan B a Private Message Add Stephan B to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

quote:
Originally posted by Stephan B
vriendelijk bedankt
Het was ook niet bedoeld als serieuze bootleg, gewoon een geintje met 2 draaitafels en wat aan rotzooien. Maargoed, doe jij t maar beter dan he als je z'n grote waffel hebt

relax! ik vond het totaal niet passen, maar zal wel eens wat uplooien

Old Post May-30-2005 18:19 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djeebie
music addict

Registered: Feb 2002

Ik post het maar bij deze thread, omdat hier ook nog wat producers komen. In ieder geval loopt een vriend van mij stage bij Stichting Grap die o.a. de Amsterdamse Popprijs en Turntablized organiseren. Ze hebben nu een competitie lopen waarbij je kans maakt op een platenrelease. Misschien interessant voor mensen van hier

Vinylized - Get yourself on a 12"!
Competitie voor makers van dance muziek start op 21 mei 2005

Vinylized is een nieuwe competitie voor Nederlandse talentvolle makers en producers van dance muziek. De competitie wordt georganiseerd door Stichting GRAP. Op zaterdag 21 mei zal de competitie officieel van start gaan met de release van de website: www.vinylized.net. Met deze competitie wil de GRAP nieuwe makers van dance muziek een kans bieden om hun tracks te laten horen aan publiek, media en muziekindustrie. Van de winnende track worden vijfhonderd 12” geperst. Daarnaast krijgt de winnaar een presentatie en promotieronde op het Amsterdam Dance Event in oktober en professionele begeleiding bij de distributie van de plaat.

De competitie zal in zijn geheel via de site te volgen zijn. Nadat uit de inschrijvingen vijf finalisten zijn geselecteerd wordt van elk een tracks op de site geplaatst. Daarna volgt een stemronde waarin het publiek naar de tracks kan luisteren en een favoriet kan kiezen. De publieksstem en de beoordeling van de vakjury zullen uiteindelijk leiden tot de verkiezing van de winnaar van Vinylized 2005.

Wat is wanneer?

21 mei tot 1 augustus 2005 Open inschrijvingen voor Vinylized
1 augustus 2005 Vijf finalisten worden gepresenteerd op www.vinylized.net
1 augustus tot 1 september 2005 Publiek kan stemmen op de vijf geselecteerde tracks
1 september 2005 Bekendmaking winnaar Vinylized 2005
27, 28, 29 Oktober 2005 Presentatie van de winnaar op Amsterdam Dance Event

Inschrijfprocedure
Iedereen die mee wil doen aan Vinylized kan zich tot 1 augustus 2005 inschrijven via het online inschrijfformulier op www.vinylized.net. Ook moet voor die datum een demo (cd, minidisk of MP3) biografie en promotiefoto naar Stichting GRAP gestuurd worden.

Postadres Stichting GRAP: Postbus 10928, 1001 EX Amsterdam.
Bezoekadres: Beurs van Berlage, ingang Oudebrugsteeg 11 Amsterdam. (ma-vrij van 12:00- 17:00).Email: [email protected][/email].

Over de GRAP
Stichting GRAP is de ondersteunende organisatie voor de Amsterdamse popmuziek. GRAP organiseert competities, showcases en festivals zoals Turntablized, SPITT – National Dutch MC Battle/Freestyle voor de GRAP, Amsterdam Breakz, Wanted, Amsterdamse Popprijs, Mooie Noten en de deelprogrammering voor onder meer het Amsterdams Bevrijdingsfestival, Roots Open Air en B-Connected. De GRAP biedt advies en informatie aan bands en acts. Daarnaast is de zij intermediair voor organisaties en stadsdelen. Voor meer informatie: Stichting GRAP, T: 020.4208160, E: [email][email protected] - www.grap.net.

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post May-31-2005 12:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

quote:
Originally posted by Djeebie
Ik post het maar bij deze thread, omdat hier ook nog wat producers komen. In ieder geval loopt een vriend van mij stage bij Stichting Grap die o.a. de Amsterdamse Popprijs en Turntablized organiseren. Ze hebben nu een competitie lopen waarbij je kans maakt op een platenrelease. Misschien interessant voor mensen van hier

Vinylized - Get yourself on a 12"!
Competitie voor makers van dance muziek start op 21 mei 2005

Vinylized is een nieuwe competitie voor Nederlandse talentvolle makers en producers van dance muziek. De competitie wordt georganiseerd door Stichting GRAP. Op zaterdag 21 mei zal de competitie officieel van start gaan met de release van de website: www.vinylized.net. Met deze competitie wil de GRAP nieuwe makers van dance muziek een kans bieden om hun tracks te laten horen aan publiek, media en muziekindustrie. Van de winnende track worden vijfhonderd 12” geperst. Daarnaast krijgt de winnaar een presentatie en promotieronde op het Amsterdam Dance Event in oktober en professionele begeleiding bij de distributie van de plaat.

De competitie zal in zijn geheel via de site te volgen zijn. Nadat uit de inschrijvingen vijf finalisten zijn geselecteerd wordt van elk een tracks op de site geplaatst. Daarna volgt een stemronde waarin het publiek naar de tracks kan luisteren en een favoriet kan kiezen. De publieksstem en de beoordeling van de vakjury zullen uiteindelijk leiden tot de verkiezing van de winnaar van Vinylized 2005.

Wat is wanneer?

21 mei tot 1 augustus 2005 Open inschrijvingen voor Vinylized
1 augustus 2005 Vijf finalisten worden gepresenteerd op www.vinylized.net
1 augustus tot 1 september 2005 Publiek kan stemmen op de vijf geselecteerde tracks
1 september 2005 Bekendmaking winnaar Vinylized 2005
27, 28, 29 Oktober 2005 Presentatie van de winnaar op Amsterdam Dance Event

Inschrijfprocedure
Iedereen die mee wil doen aan Vinylized kan zich tot 1 augustus 2005 inschrijven via het online inschrijfformulier op www.vinylized.net. Ook moet voor die datum een demo (cd, minidisk of MP3) biografie en promotiefoto naar Stichting GRAP gestuurd worden.

Postadres Stichting GRAP: Postbus 10928, 1001 EX Amsterdam.
Bezoekadres: Beurs van Berlage, ingang Oudebrugsteeg 11 Amsterdam. (ma-vrij van 12:00- 17:00).Email: [email protected][/email].

Over de GRAP
Stichting GRAP is de ondersteunende organisatie voor de Amsterdamse popmuziek. GRAP organiseert competities, showcases en festivals zoals Turntablized, SPITT – National Dutch MC Battle/Freestyle voor de GRAP, Amsterdam Breakz, Wanted, Amsterdamse Popprijs, Mooie Noten en de deelprogrammering voor onder meer het Amsterdams Bevrijdingsfestival, Roots Open Air en B-Connected. De GRAP biedt advies en informatie aan bands en acts. Daarnaast is de zij intermediair voor organisaties en stadsdelen. Voor meer informatie: Stichting GRAP, T: 020.4208160, E: [email][email protected] - www.grap.net.

Ik ken GRAP idd al, maar zeker wel cool dat je dit hier post Djeebie!!

www.balticbastian.com/

Old Post May-31-2005 21:57  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mido
God is a DJ, So am I

Lijkt wel dood hier!

Old Post Jun-22-2005 22:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for mido Click here to Send mido a Private Message Visit mido's homepage! Add mido to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
@win
Why So Serious?

quote:
Originally posted by mido
Lijkt wel dood hier!

Iedereen is vast druk met z'n contestmix in het elkaar aan het flansen, dan blijft er geen tijd over

Old Post Jun-22-2005 22:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for @win Click here to Send @win a Private Message Add @win to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

schaamteloos stukje spam:

Vanavond draai ik in het paard van troje den haag, w000t!!!!
ja, en de entree is gratis voor studenten, dus alle haagse ta-ers, KOMEN!

Ik draai bijna de hele avond, in het begin komt er nog een bandje tussendoor en de rest is voor mij alleen... damn ben best wel zenuwachtig eigenlijk, tis toch de beste club van Nederland
't staat btw niet op de site maar tis wel degelijk zo, vanavond heb ik meer dan 4 uur de tijd om mn kunsten te vertonen in de vetste clubzaal van het land!

O en A.S. zaterdag ben ik de hoofdact in discotheek The One, voor ta-ers die ooit nog is langs wilden komen, vooral doen!!

www.balticbastian.com/

Old Post Sep-29-2005 13:20  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by Little Theseus
schaamteloos stukje spam:

Vanavond draai ik in het paard van troje den haag, w000t!!!!
ja, en de entree is gratis voor studenten, dus alle haagse ta-ers, KOMEN!

Ik draai bijna de hele avond, in het begin komt er nog een bandje tussendoor en de rest is voor mij alleen... damn ben best wel zenuwachtig eigenlijk, tis toch de beste club van Nederland
't staat btw niet op de site maar tis wel degelijk zo, vanavond heb ik meer dan 4 uur de tijd om mn kunsten te vertonen in de vetste clubzaal van het land!

O en A.S. zaterdag ben ik de hoofdact in discotheek The One, voor ta-ers die ooit nog is langs wilden komen, vooral doen!!

Top gozer! Niet dat ik het ga halen ofzo, maar erg gaaf.. Laat effe weten hoe het is gegaan..

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Sep-29-2005 13:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Promoot hier je eigen setjes / producties
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease Help Id another track [2002] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Future Sound of London - Cascade (Shortform) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:31.

Forum Rules: