|
המסיבה בהחלט הייתה ברמה גבוהה, חבל רק שהחימום של הלפרין נמשך המון זמן, ולמעשה גזל זמן מהסט של מרקוס, שהיה ממש קצר, בסך הכל שעתיים וחצי.
אבל גם השעתיים וחצי הללו, היו פשוט מעולות.
רק, שחובה לסדר את הסאונד בדום בדחיפות
___________________
no music no life!!!
brit music is the music!
john "OO" fleming - vertigo in the mix, what a track!
|