|
| quote: | Originally posted by @win
Nee ik dacht al dit het soort interviews is dat PF graag ziet, niet ten nadele overigens, ik houd persoonlijk iets meer van diepte-interviews 
En dit bedoel ik met dubbele vragen:
"Welke stempel hebben de Antillen eigenlijk op jou gedrukt? Werkt dit door in je muziek?"
"Dus als je geen DJ/Producer was geworden, was de filmindustrie ingegaan? Grappig! “Fancy Fair” was toch wel je grote (commerciele) doorbraak in de housewereld. Hoe is dit nummer tot stand gekomen?"
"Welke collega’s heb je respect voor, en welke juist minder? Welke collega’s zijn als vrienden voor je?"
Kijk wat ik bedoel is, stel gewoon 1 vraag tegelijk en wacht dan op een antwoord en vraag daarna pas door. Je stelt nu als het ware twee vragen tegelijk, zo krijg je dus maar een half antwoord. Maar verder een leuk interview, ik kijk uit naar je volgende |
Klopt, zo zijn het idd dubbele vragen. Heb ook geleerd tijdens mijn studie dat je dat niet moet doen. Waarom ik het nu wel gedaan heb, is omdat je anders zulke korte antwoorden krijgt.
De tweede overigens, is een herhaling van wat hij eerder gezegd heeft (filmindustrie), dus geen echte vraag. Overigens is dit interview jammergenoeg via de *mail* gegaan, niet in het echt. Dat scheelt oook wel.