|
| quote: | Originally posted by Human
Thanks. Lastig bij te houden daar in het Haagse. |
Ik woon hier goed 
Het gaat wel snel ja.
Had je vroeger alleen de Eau (die 10x heropend is onder verschillende namen...nu heet het dacht ik Fantasy Theathre), en recentelijk ook de X2S die over de kop is gegaan, nu heb je vanalles. (Effe een lesje Haags Uitgaan)
de Silly Symphonies - is dacht ik van de broer van Remy (Unger met de achternaam). Veel techhouse, maar ook wel Urban. Zit midden op de Grote Markt.
de Catacomben - Leuke kleine 'intieme' ( ) feestjes hier. Oude gewelven onder een VOC huis dacht ik. Is verbonden aan de Buddha Bar, welke zelf ook een aanrader is als je boven kan zitten (het is eerder liggen met die 100-en kussens, maar oke). Hier houdt Double M zijn feestjes op dinsdag: voor 2 euro altijd een goede DJ. Als dat vol is gaan ze naar ...
Cocoon - de 'lounge'-plek van Den Haag (ehum) waar soms ook feesten zijn. Tent van de selproclamed 'hip & famous' van Den Haag. Veel meer zien en gezien worden dan dat er ook echt sfeer is. Persoonlijk niet mijn ding. Van de zelfde eigenaren als van de ...
Asta - Club kan je het niet noemen, eerder een discotheek, getuige de Urban en vanalles en nogwat wat hier gedraaid wordt. Ook een zeer breed publiek. Toch vaak leuke namen en leuke feestjes.
XPO (spreek uit: Exposure) - Volgensmij de oudste van het stel, bekend van de vroegere XPO cd's. Eigenaar met teveel geld blijkbaar, maar drank is wel in eigen beheer etc, dus dat scheelt. Zeer veel leuke progressive namen voor weinig geld. Residents (Jordi en Joyce Mercedes oa) ook nooit verkeerd. Zaten in Club Fly in Scheveningen, nu verhuisd naar......
OneFour - Is dacht ik deels van Stef Vrolijk. Redelijk 'hippe' tent, aardige housemuziek, vannalles en nogwat: housy, proggy, techhouseachtig. Veel mooie dames. De XPO zit hier dus nu ook. Zit overigens in hetzelfde pand als...
Paard van Troje - behoeft eigenlijk geen verdere introductie. Oude poppodium slash drugshol van Den Haag. Heeft een aantal jaren dichtgezeten, grondig verbouwd door de Gemeente Den Haag en veel geld in gezet (waar de Asta nog jaloers op was en over klaagde). Super lineups en super geluid, zeeeeeeer brede programmering. Ik wacht nog steeds op een feest met die 15.000 euro van de Nachttempel award 
........weet niet of ik wat mis......maar dit is het wel dacht ik 
Ik zal maar niet ingaan op de leuke kroegen (Zwarte Ruiter, Boterwaag) want dan blijf ik bezig