|
Verslag
toegekomen omstreeks half twaalf..
toen ik in de main binnenkwam had Wout net The Search for Freedom opgelegd, dus dat was al meteen een goeie start. wat me echter opviel was het slechte geluid. de main was vrij onregelmatig qua vorm en zeer leeg qua aankleding.. deed me denken aan een Asta in slechte staat. later bleek dat de organisatoren een veel groter stuk van het budget voor de belichting hadden uitgetrokken, die wel top was!
het geluid en de aankleding was dan weer beter in The Level, maar daar moesten ze het met soberdere belichting stellen.
met Arcadia kwam er stilaan wat leven in de brouwerij. Wout ging harder en harder om uiteindelijk af te bouwen met Mastermind. goeie overgangsplaat naar de set van Ferry, vond ik.
zoals gezegd draaide Ferry een kwartier langer dan voorzien. voor mij mocht het eigenlijk nog twee uur langer duren.. ik begin hem de laatste tijd meer en meer te appreciëren: hij speelt trance met een edge en mooie melodieën, zo heb ik het graag. het steeds kleiner wordende publiek werkte behoorlijk mee, vond ik, al zullen de bollen daar wel iets mee te maken hebben gehad.
ook een tracklist bijgehouden, ff aanvullen/verbeteren:
01. 2005-04-15 Club Aria, Montreal Intro (Industrial)
02. Ferry Corsten vs. The Thrillseekers - Sublime (Thrillseekers Mix)
03. System F - Underwater
04. Ferry Corsten - I Love You
05. Ferry Corsten - Galaxia
06. Mirco de Govia - Voller Sterne (Super8 Remix)
07. BT feat. JC Chasez - The Force Of Gravity (Ferry Corsten Bootleg)
08. Ron van den Beuken - Sunset
09. ID
10. Andy Moor vs. Above & Beyond - Air for Life
11. ID
12. F.B. feat. Edun - Who 's Knocking? (Ferry Corsten Remix)
13. ID (Ferry? guitaar)
14. ID (Walking On Fire)
15. Ferry Corsten - Sweet Sorrow (Thrillseekers Remix)
16. Ronski Speed - 2Day
17. Mark Marberg - Guarana
18. Ferry Corsten - Right Of Way
19. ID (male vocals: Tell Me What to Do/Say)
20. Ferry Corsten - Rock Your Body Rock
21. Ferry Corsten - It's Time
22. ID (Ferry Corsten tune ???) - techy; klein stukje nu skool breaks in de climax
23. ID distorted guitar
na Ferry nog ff blijven hangen in de main.. Regi kon rekenen op meer publiek en op een enthousiaster publiek. hij begon vrij stevig, de ene jump-plaat na de andere.. na een half uur begon hij iets tranzier te spelen, wat meteen een leegloop van de dansvloer tot gevolg had. ik moet er wel bij zeggen dat hij erg sterk mixte, veel beter dan Wout. maar dat was dan ook meteen het enige waarvan ik onder de indruk was.
uiteindelijk nog een kwartiertje in The Level vertoefd. daar was het voornamelijk 'gezellig', de sfeer was er niet zo uitbundig als in de main. rond half vijf dan maar richting huis vertrokken.. al bij al een geslaagde avond.