Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Illusion @ The Beach 2005
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FredNova
The world doesn't know...

Registered: May 2003

tja, ze zitten daar percies nog een beetje achter he

Old Post Jul-16-2005 05:47  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Synthesia
Tranzy States of Mind

Registered: Jun 2005

Ben ook net terug...wat een avond!!!

Begon niet echt super...amai al die controle!! Eerst moest de politie de auto eens doorzoeken...daarna volledig gefouilleerd, portefeuillen binnekijken...en dan nog eens afzonderlijk worden gebracht om je helemaal uit te kleden..pfft.

Maar alle...de muziek maakte het dan weer goed...net binnengekomen toen Wout juist bezig was..super stuff..maar nog niet veel mensen,..Als Ferry begon waren er ietsje meer mensen in die zaal maar ik zag toch haast niemand volledig uit zijn dak gaan...was echt merkbaar dat velen aan't wachten waren op wat pillen supply hahaha..

Om 3.30am toen er al redelijk wat minder security was vond ik dat er leven in kwam...en heb me ook supergeamuseerd tot bijna 6 uur..

Dan nog 2 afterclubs in de Langestraat..Cube en Neverland..prachtige muziek in Neverland..Cube was iets minder maar wel voller.

Anyways...kga nu gaan slapen denk ik...dan nog een beetje werken en tonight, part II

See you there!!

Old Post Jul-16-2005 07:11 
Click Here to See the Profile for Synthesia Click here to Send Synthesia a Private Message Add Synthesia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Buoyant
Mahna Mahna

Registered: Feb 2003

quote:
Originally posted by Synthesia
Ben ook net terug...wat een avond!!!

Begon niet echt super...amai al die controle!! Eerst moest de politie de auto eens doorzoeken...daarna volledig gefouilleerd, portefeuillen binnekijken...en dan nog eens afzonderlijk worden gebracht om je helemaal uit te kleden..pfft.

Dat is ieder jaar zo jammer genoeg, mijn ervaring is dat de controles normaal met de dag strenger werden daar en dat het in het begin redelijk vlot ging allemaal. Maar auto doorzoeken en dat uitkleden ?!?!?! is niet echt een sfeer maker baba. Ge hebt toch geen gaar kopke zeker?

Old Post Jul-16-2005 07:19  Belgium
Click Here to See the Profile for Buoyant Click here to Send Buoyant a Private Message Add Buoyant to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FUSyke
Supreme tranceaddict

Registered: May 2004

Als ik dit hier lees is het precies of de mensen alleen kwamen voor de Illusion-dj's aangezien er tijdens Ferry zijn set weinig volk en sfeer was Begrijpen wie begrijpen kan Maar ja, wat verwachte je anders van mensen met Kappa-trainings. Ze hadden zich wss van hangaar vergist en moesten ze in The Oh zijn.

Hopelijk is er woensdag wat meer ambiance en kunnen ze M.I.K.E. wel apprcieren!

Old Post Jul-16-2005 09:15  Belgium
Click Here to See the Profile for FUSyke Click here to Send FUSyke a Private Message Add FUSyke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Achja, 2 jaar geleden stonden ze ook al te hakken en te Johnny-jumpen op Universal Nation tijdens Push live daar, dus ik zoumaar niet rekenen op beterschap dit jaar

Old Post Jul-16-2005 09:39  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zjokke1977
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

Idd vreemd dat er veel volk na een half uur ineens weg was, maar 't was een bangelijk goeie set. Het retro-jump gekletter van de Reggi vond ik toch maar niks achteraf, maja ieder zijn goesting zeker. 'k Ben dan maar buite ff gaan staat aan de 'JIM stage'. Da was wel goe.

Heb er een tracklistje van gemaakt. Der waaren toch knap veel onbekende platen tussen, maarja ik ben dan ni echt ne ferry addict, en tis dan ook al weer anderhalf maand geleden dat er iets van hem gestreamd is over internet.

Mijn poging :

01. 2005-04-15 Club Aria, Montreal Intro (Industrial)
02. Ferry Corsten vs. The Thrillseekers - Sublime (Thrillseekers Remix) <- ????????? ni zeker hier
03. ID
04. ID
05. Ferry Corsten - Galaxia
06. Ferry Corsten - I Love You
07. Ferry Corsten - Sweet Sorrow (The Thrillseekers Remix) <- ????????? ni zeker hier
08. ID
09. ID
10. ID (Vocal & Beats)
11. ID
12. ID (Break Tempo At The End)
13. F.B. feat. Edun - Who 's Knocking? (Ferry Corsten Remix)
14. ID (Tune !!!)
15. ID (Male Vocals)
16. ID (Walking On Fire ??)
17. BT feat. JC Chasez - The Force Of Gravity (Ferry Corsten Remake)
18. Ronski Speed - 2Day
19. Man 2 Man - In Force (Hertz Remix)
20. Ferry Corsten - Right Of Way (Original Mix)
21. ID (male vocals: Tell Me wat...)
22. Ferry Corsten - Rock Your Body Rock (Extended Mix)
23. Ferry Corsten - It's Time
24. ID (Ferry Corsten tune ???)
25. ID

Old Post Jul-16-2005 10:05  Belgium
Click Here to See the Profile for Zjokke1977 Click here to Send Zjokke1977 a Private Message Add Zjokke1977 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
X-Tune
trancEaddict in JAIL

Registered: Mar 2005
haha, wat lees ik hier allemaal: kappa trainings, hakken, uitkleden (?),... Als je je dan nog kan amuseren, dan ben je een goeie.

Old Post Jul-16-2005 10:29 
Click Here to See the Profile for X-Tune Click here to Send X-Tune a Private Message Add X-Tune to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emma
in the good life

Registered: Aug 2003

ja, die controle was echt belachelijk, ze waren ook echt onvriendelijk!

die wout voor ferry vond ik echt maar nix, wat 'n k*tmuziek
we zijn dan ook eventjes in de zaal ernaast gegaan tot ferry begon.

Ferry draaide wel ok maar hij kon mij niet echt boeien, denk dat het 'n beetje aan mij ligt, ben niet meer zo into trance als vroeger...
al vond ik enkele van zijn nieuwe platen wel helemaal TOP.

Ik ben dan ook ietske vroeger afgezakt naar buiten en dan naar zaaltje ernaast, echt lekkere muziek daar seg !! zo'n beetje techhouse, waren dat eigenlijk ook illusion dj's ? (ik neem aan van niet)

We hebben de zon daar nog zien opkomen en dan rond 5.30u zijn we richting station vertrokken.

Nog één laatste onaangename ervaring met de security; toen we door wouden gaan hadden we nog bonnetjes over, dus we hadden elk 'n flesje water gekocht en we hadden daar twee slokskes van genomen en toen we terrein verlieten moesten we dat van de security in de vuilbak smijten ! Dat heb ik nu echt nog nooit meegemaakt en vind ik echt ronduit belachelijk ...

'n kleine conclusie : Illusion-volk is blijkbaar toch 'n ras apart ...

Old Post Jul-16-2005 10:36  Belgium
Click Here to See the Profile for emma Click here to Send emma a Private Message Visit emma's homepage! Add emma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MikeVee
THUNDERDOME

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by emma

Ik ben dan ook ietske vroeger afgezakt naar buiten en dan naar zaaltje ernaast, echt lekkere muziek daar seg !! zo'n beetje techhouse, waren dat eigenlijk ook illusion dj's ? (ik neem aan van niet)

jawel, allemaal Illusion - The Level residents (is het 2de zaaltje van Illusion in Lier).

Old Post Jul-16-2005 10:41  Belgium
Click Here to See the Profile for MikeVee Click here to Send MikeVee a Private Message Visit MikeVee's homepage! Add MikeVee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001
Verslag

toegekomen omstreeks half twaalf..

toen ik in de main binnenkwam had Wout net The Search for Freedom opgelegd, dus dat was al meteen een goeie start. wat me echter opviel was het slechte geluid. de main was vrij onregelmatig qua vorm en zeer leeg qua aankleding.. deed me denken aan een Asta in slechte staat. later bleek dat de organisatoren een veel groter stuk van het budget voor de belichting hadden uitgetrokken, die wel top was!
het geluid en de aankleding was dan weer beter in The Level, maar daar moesten ze het met soberdere belichting stellen.

met Arcadia kwam er stilaan wat leven in de brouwerij. Wout ging harder en harder om uiteindelijk af te bouwen met Mastermind. goeie overgangsplaat naar de set van Ferry, vond ik.

zoals gezegd draaide Ferry een kwartier langer dan voorzien. voor mij mocht het eigenlijk nog twee uur langer duren.. ik begin hem de laatste tijd meer en meer te appreciëren: hij speelt trance met een edge en mooie melodieën, zo heb ik het graag. het steeds kleiner wordende publiek werkte behoorlijk mee, vond ik, al zullen de bollen daar wel iets mee te maken hebben gehad.

ook een tracklist bijgehouden, ff aanvullen/verbeteren:

01. 2005-04-15 Club Aria, Montreal Intro (Industrial)
02. Ferry Corsten vs. The Thrillseekers - Sublime (Thrillseekers Mix)
03. System F - Underwater
04. Ferry Corsten - I Love You
05. Ferry Corsten - Galaxia
06. Mirco de Govia - Voller Sterne (Super8 Remix)
07. BT feat. JC Chasez - The Force Of Gravity (Ferry Corsten Bootleg)
08. Ron van den Beuken - Sunset
09. ID
10. Andy Moor vs. Above & Beyond - Air for Life
11. ID
12. F.B. feat. Edun - Who 's Knocking? (Ferry Corsten Remix)
13. ID (Ferry? guitaar)
14. ID (Walking On Fire)
15. Ferry Corsten - Sweet Sorrow (Thrillseekers Remix)
16. Ronski Speed - 2Day
17. Mark Marberg - Guarana
18. Ferry Corsten - Right Of Way
19. ID (male vocals: Tell Me What to Do/Say)
20. Ferry Corsten - Rock Your Body Rock
21. Ferry Corsten - It's Time
22. ID (Ferry Corsten tune ???) - techy; klein stukje nu skool breaks in de climax
23. ID distorted guitar

na Ferry nog ff blijven hangen in de main.. Regi kon rekenen op meer publiek en op een enthousiaster publiek. hij begon vrij stevig, de ene jump-plaat na de andere.. na een half uur begon hij iets tranzier te spelen, wat meteen een leegloop van de dansvloer tot gevolg had. ik moet er wel bij zeggen dat hij erg sterk mixte, veel beter dan Wout. maar dat was dan ook meteen het enige waarvan ik onder de indruk was.

uiteindelijk nog een kwartiertje in The Level vertoefd. daar was het voornamelijk 'gezellig', de sfeer was er niet zo uitbundig als in de main. rond half vijf dan maar richting huis vertrokken.. al bij al een geslaagde avond.

Old Post Jul-16-2005 11:25  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics

Registered: Dec 2003

hello??? hello? is there anybody outthere? Hellooooo???

damn wa een schijtplaat. top of the top cheese

voor de rest vette set.

Old Post Jul-16-2005 11:33  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

deftige set van ferry lijkt me, maar al bij al heb ik er precies goed aan gedaan om niet te gaan en te wachten tot tomorrowland.
lol het illusionpubliek is precies niets veranderd

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Jul-16-2005 12:18  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Illusion @ The Beach 2005
Post New Thread    Post A Reply

Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAnother prog trance ID needed [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSpektrum - Kinda New (Tiefschwarz Dub) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:27.

Forum Rules: