|
| quote: | Originally posted by X-Tune
Hoe zit het eigenlijk met bannen? Mag onze mod ook iemand bannen omwille van uitspraken op een ander subforum? Het Beta forum is een stuk minder tolerant dan NLTA en als ik uitspraken doe zoals New Wave hierboven, dan krijg ik al een waarschuwing. |
Natuurlijk mag dat, maar dat zal niet gauw gebeuren op de Local Forums... Omdat ieder forum daar z'n eigen cultuur heeft, en de betreffende mods hun eigen gemeenschap het beste kennen.
Ik heb weleens iemand geband om een post (spam) die ik zag op 't beta forum... In 't geval van pure spam is 't natuurlijk vrij makkelijk en hoef je verder niet op de hoogte te zijn van de cultuur op zo'n subforum.
|