|
Wat een wanvertoning van die gasten zeg
Ze lieten zich compleet gaan, de spelers en het publiek. Ik hoop dat de FIFA ingrijpt en Marokko zwaar straft, want dit had niets met voetbal te maken.
We hebben met Nigeria - Argentinië in ieder geval wel een prachtige finale 
Last edited by BaRTeZ on Jun-29-2005 at 11:23
|