|
| quote: | Originally posted by Laszlo
ju fler kategorier, desto färre deltagarantal...tycker vi ska försöka begränsa oss till 5-6 kategorier i nästa tävling... |
mja jag håller inte riktigt med
jag tror bara lågt deltagarantal beror på att
(most likely)
1) folk orkar inte fota
2) folk glömmer bort att fota och glömmer hela tävlingen
(less likely)
3) det är färre som kollar Sweta än för ett år sen.. Det var ju en del som var med förra året som inte varit här på länge tex. å andra sidan ersätts ju gamlingar av nytt blod, men de kanske ännu inte lyckats upptäcka traditionstråden SWETA-fototävling?
jaja.. jag tycker det e bra med många kategorier. Dels är det kul, dels har man chans att ta nån bild liksom.. istället för om det bara vore ex. 3 kategorier. Ju fler kategorier, desto fler chanser att ta en bra bild. Iofs är ju kanske 12 stycken att ta i, men ändå.
Gate 42, ypperlig idé, eller inte 
| quote: | Originally posted by Scul
ja lol hur får man en slaktoffer för sånt.. |
hoho
slaktoffer? Var har du hittat det ordet Martijn? 
nu till des Pudels Kern
Eftersnacket
-weeeeeeee! 
Först skulle jag vilja säga (likt Mahir) till alla som röstade på nån av mina bilder
Jag har fått några röster iaf, vilket känns bra
Nu till mina frågor...
Den första till Kärlek (6): Vad är det för ett djur Martijn? har du ringt djurparken än eller? 
Den andra till BNW (8) Hur tusan har du fått den vita bakgrunden? Ställde du kissen framför en vitvägg eller har du lekt mkt med kontrasterna?
Den tredje till Djur (4) Är snigeln placerad där eller vare nåt som du bara sprang på sådär lyckligt? Grymt jäla snygg bild ivf.
Den fjärde till Sommar (1): Var är den bilden tagen? Känns som jag verkligen vill åka dit och uppleva det där fina... Hade otroligt svårt att rösta i sommarkategorin. Det stod mellan bild 1, 7 och 8. 
Nu till mina röster. jag gjorde 2 fina bilder av det 

hejdå