|
| quote: | Originally posted by Shahar
שמע הייתי בחתונה הלכתי כל הזמן לבר היא הביאה לי לשתות
אז וואלה דברתי איתה הבאתי לה מהקינוחים אמרתי לה תאכלי שלא תמותי פה
אז דברנו דברנו דברנו ואמרנו ניפגש נלך לטיילת אז לקחתי מספר כן מה קרה
אני יודע שאנלא יבגוד בחברה שלי איתה |
איך אפשר ללכת עם מישהי לטיילת ולא לעשות איתה כלום במיוחד בידיעה שזאת בחורה שלא נחשבת לידידה שלך...
מה אתה תדבר איתה על המזג אוויר וכאלה? 
___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
|