Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Emission sur les DJ (Tiesto, Paul Van Dyk, Sven Vath ..) ce soir sur Arte
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:
Originally posted by _ Andy _
e*d*2*k://|file|PopObsession%204%20-%20God%20is%20a%20DJ.avi|369395712|5E1179EA70C603C6676AB0962B3072E4|

Chez moi y'a aucune source avec ton lien, par contre avec celui-là, y'en a plusieurs :
e*d*2*k://|file|PopObsession.-.4v5.-.God.is.a.DJ.avi|434972672|F69C6B80CD94D240FF5A750A9021C2B6|/

Il y a un serveur à recommander pour les DL trance ?

Old Post Aug-21-2005 13:31 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MinsK
Tranceaddict supreme

Registered: Jun 2004

Toujours personne n'a un rip ?!

quote:
Originally posted by Ailartsua
je ne l'ai pas encore upé, donc aucun lien à vous donner pour le moment .

je pense que d'ici la fin du we ce sera fait.

» Ca en est où? Tjrs chaud pour nous fournir ton rip?

Old Post Aug-21-2005 17:16  France
Click Here to See the Profile for MinsK Click here to Send MinsK a Private Message Add MinsK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by MinsK
Toujours personne n'a un rip ?!

Si c'est pas un fake sur la mule, je devrais l'avoir demain. Après je pourrai l'UL sur le super site qui permet de déposer des fichiers jusqu'à 1Go vu dans un thread précédent.

Old Post Aug-21-2005 17:56 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jdat
Jay Van Dat

Registered: Oct 2001

J'avais complétement oublié ce reportage.

L'autre soir j'ai dus voir les 30 secondes de la fin

Et puis la rediff avait lieu le samedi vers les 17 et moi j'étais pas chez moi mais à Zurich ..... enfin j'm'en plaint pas Zabiela a bien assuré

Old Post Aug-21-2005 18:32 
Click Here to See the Profile for jdat Click here to Send jdat a Private Message Add jdat to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Hank608
Si c'est pas un fake sur la mule, je devrais l'avoir demain. Apr?s je pourrai l'UL sur le super site qui permet de d?poser des fichiers jusqu'? 1Go vu dans un thread pr?c?dent.

C'?tait bien le bon reportage, mais en version allemande... donc quelqu'un d'autre l'a ?

Old Post Aug-22-2005 03:11 
djsunn
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

mince alors j'avais commencé a le dl moi aussi

Old Post Aug-22-2005 08:42  France
Click Here to See the Profile for djsunn Click here to Send djsunn a Private Message Add djsunn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aghnär
Kystouille owns you

Registered: Nov 2002
Location: If You Do Not Know The Present How Can You Claim To Know The Future

quote:
Originally posted by Ailartsua
je ne l'ai pas encore upé, donc aucun lien à vous donner pour le moment .

je pense que d'ici la fin du we ce sera fait.

Bon alors ca a tjrs pas fini d'etre uploadé ? dur dur d'etre en 28K

nan sérieux si tu pouvais le mettre en lien direct qqpart ce serait super sympa de ta part pour tout ceux qui ont loupé le reportage comme moa ou les autres qui voudraient le re regarder, merci !

En espérant que c bien la version FR

Old Post Aug-22-2005 18:06  France
Click Here to See the Profile for Aghnär Click here to Send Aghnär a Private Message Add Aghnär to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_TonKs
Everest Team Member

Registered: Dec 2001

merci bcp pour le lien, j'ai hate de recup ca

Old Post Aug-22-2005 20:03  France
Click Here to See the Profile for DJ_TonKs Click here to Send DJ_TonKs a Private Message Visit DJ_TonKs's homepage! Add DJ_TonKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djsunn
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

moi aussi j'avias raté le debut de l'emission, et puis j'ai bien envi de me reregarder tout ca

Old Post Aug-22-2005 20:31  France
Click Here to See the Profile for djsunn Click here to Send djsunn a Private Message Add djsunn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Yahel Chabs
TranceLoad & Teknasia

Registered: Jun 2005

quote:
Originally posted by djsunn
moi aussi j'avias raté le debut de l'emission, et puis j'ai bien envi de me reregarder tout ca

+1 vamooos venga!!

Old Post Aug-22-2005 23:18  France
Click Here to See the Profile for Yahel Chabs Click here to Send Yahel Chabs a Private Message Visit Yahel Chabs's homepage! Add Yahel Chabs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training

Registered: Sep 2001
Ghost Smilie

quote:
Originally posted by Yahel Chabs
+1 vamooos venga!!

+1 "nous te devrons une reconnaissance éternelle...."

Old Post Aug-23-2005 11:51 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MinsK
Tranceaddict supreme

Registered: Jun 2004

Je crois que Ailartsua a explosé sa connexion en voulant nous uploader son rip

Edit: à ben non, il est venu tout à l'heure (13:23) poster ce qu'il écoutait, sans complexe

Old Post Aug-23-2005 12:27  France
Click Here to See the Profile for MinsK Click here to Send MinsK a Private Message Add MinsK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Emission sur les DJ (Tiesto, Paul Van Dyk, Sven Vath ..) ce soir sur Arte
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackanother unknown hard acid track [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAR52 - "Enigma" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:26.

Forum Rules: