Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal > meurtre dans un afterhour
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FunKenLouis
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by Anne
Si c'est vrai qu'ils se sont trompé, bien ca fait peur. Maintenant doit-on avoir la crainte d'aller au Aria de peur de se faire tuer par erreur??...C'est pas rassurant

il se sont trompé peut etre... meme avec tout le respect que jai pour le jeune homme, il devait avoir un lien avec lattentat et/ou les gangs de rue... il ne devait pas etre une personne ''random'' dans la foule qui na rien fait... ils étaient 30 sur lui et les amis de la victime et la victime lui meme nont jamais voulut identifier les vrais agresseurs...

By the way...

Security at ARIA is one of the best in montreal, according to Montreal's police departement.

But to make sure that everyone fells even saffer, ARIA will have to elaborate a new approach at the door. Lots of ''unwelcome'' clients wont be able to get in our building if we decide that they are not the type of clientele we want inside. New security mesures will be taken and surveillance will be upgraded to its fullest.

ARIA has always been a safe club... and it shows how well-trained our security guys are when you realise how fast they reacted and isolated the fight... no one else was injured... unfortunetly, the young victim died at the hospital... and theres nothing we could have done to prevent this situation from happening...

Everyone that walked out of the club was fully searched, and identified by our security crew(A lot of clients had their picture taken and wont be able to come back to ARIA). They arrested 22 suspects and 19 of them are now in court.

Hope you guys come to ARIA friday to see my man PREACH, back from europe...

Have fun and party hard.... cuz thats what ARIA's here for... PARTY !!!

Old Post Oct-25-2005 19:08  Seychelles
Click Here to See the Profile for FunKenLouis Click here to Send FunKenLouis a Private Message Visit FunKenLouis's homepage! Add FunKenLouis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Anne
anne la banane

Registered: Oct 2005

quote:
Originally posted by FunKenLouis

Have fun and party hard.... cuz thats what ARIA's here for... PARTY !!!

+1

Old Post Oct-25-2005 19:12  Canada
Click Here to See the Profile for Anne Click here to Send Anne a Private Message Add Anne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LiGHT78
addicted to the hardbeats

Registered: Mar 2005

I'm very curious to see how they enforce this also...almost even curious to head up to the hip hop room and take a peak just to see all the gangster thugs in nice clothes haha...But fuck that! I swore I'd never set foot in that room again after Deep Dish night.

Anyway, I'm not looking forward to the wait in line as numerous blacks and gangsters get turned away. I just hope none of them are stupid enough to pull a stunt like they pulled in Aria the other day just cuz they get pissed off.

Click Here to See the Profile for LiGHT78 Click here to Send LiGHT78 a Private Message Add LiGHT78 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
all-nite-freak

will be at preach for sure...does no more hip hop wear equal no more runners...hard to dance for long in dress shoes.

Old Post Oct-25-2005 19:12 
Click Here to See the Profile for all-nite-freak Click here to Send all-nite-freak a Private Message Add all-nite-freak to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jester
[enigma within a enigma]

Registered: Oct 2003

I'm for sure there for Preach

Old Post Oct-25-2005 19:12 
Click Here to See the Profile for jester Click here to Send jester a Private Message Add jester to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John_H2O
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by Anne
Si c'est vrai qu'ils se sont trompé, bien ca fait peur. Maintenant doit-on avoir la crainte d'aller au Aria de peur de se faire tuer par erreur??...C'est pas rassurant

Anne ne t'en fait pas, la sécurité est très bonne au Aria, et de toute facon ce genre d'événement regrètable ne se produise jamais dans le main room, ou les gens sont pacifiques, intelligents et humains. Pour ma part, je n,ai aucune crainte d'y retourner, j'ai confiance en la sécurité du club et au nouvelles mesures qui seront prises afin d'éviter des événements de ce genre.

Je ne connais personne qui fréquente le milieu électronique qui pourrait agir de facon aussi déplorable. Ce genre d'hatitude ne vient rejoindre aucun d'entre nous (dites si je me trompe), et nous ne sommes aucunement associés à cette culture qui préconisent violence, non respect ainsi que propos mysogines. Je trouve regrètables que des incidents puissent encore se produire en 2005, dans une société qui se dit tolérante et qui manisfestent de plus en plus pour la non-violence. J'étais présent samedi soir, et je peux vous dire que l'expérience fut plutot déplaisantes, mais de mises.
Nous faisons face a une problèmes de société majeur, et si nous prenons pas les moyens pour nous mobiliser, alors la situation ne fera qu'empirer. Ils faut ce questionner comme citoyens, nous avons beaucoup de travail a faire avant d'en arriver a des résultats concluants. Ils faut surtout ce poser les bonnes questions.

-Satchel Paige-

Click Here to See the Profile for John_H2O Click here to Send John_H2O a Private Message Add John_H2O to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Enjoy
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2005

quote:
Originally posted by jesteraver
I'm for sure there for Preach

Old Post Oct-25-2005 19:15 
Click Here to See the Profile for Enjoy Click here to Send Enjoy a Private Message Add Enjoy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Anne
anne la banane

quote:
Originally posted by John_H2O
Anne ne t'en fait pas, la sécurité est très bonne au Aria, et de toute facon ce genre d'événement regrètable ne se produise jamais dans le main room, ou les gens sont pacifiques, intelligents et humains. Pour ma part, je n,ai aucune crainte d'y retourner, j'ai confiance en la sécurité du club et au nouvelles mesures qui seront prises afin d'éviter des événements de ce genre.

Je ne connais personne qui fréquente le milieu électronique qui pourrait agir de facon aussi déplorable. Ce genre d'hatitude ne vient rejoindre aucun d'entre nous (dites si je me trompe), et nous ne sommes aucunement associés à cette culture qui préconisent violence, non respect ainsi que propos mysogines. Je trouve regrètables que des incidents puissent encore se produire en 2005, dans une société qui se dit tolérante et qui manisfestent de plus en plus pour la non-violence. J'étais présent samedi soir, et je peux vous dire que l'expérience fut plutot déplaisantes, mais de mises.
Nous faisons face a une problèmes de société majeur, et si nous prenons pas les moyens pour nous mobiliser, alors la situation ne fera qu'empirer. Ils faut ce questionner comme citoyens, nous avons beaucoup de travail a faire avant d'en arriver a des résultats concluants. Ils faut surtout ce poser les bonnes questions.

Ouais je suis tout à fait d'accord! Personnellement, il n'y a pas eu un instant ou j'ai remis en question le fait d'aller faire la fête au Aria. Je sais que la culture hip-hop promouvoie la violence et des propos dégradants, contrairement à la culture électronique. Jai des amis qui étaient la samedi et l'incident n'a apparemment pas eu de répercussion dans la main room ,le party a continué. L'incident est bien dommage mais j'ai confiance à la sécurité au Aria. Merci a toi et a Louis pour vos propos je me sens rassurée!

Old Post Oct-25-2005 19:22  Canada
Click Here to See the Profile for Anne Click here to Send Anne a Private Message Add Anne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jester
[enigma within a enigma]

The murder is going to be on CTV, sometime between now and 6:30

Old Post Oct-25-2005 22:01 
Click Here to See the Profile for jester Click here to Send jester a Private Message Add jester to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Caela
evolve

Registered: Sep 2005

could someone please clarify the whole dresscode thing? my french is is not very good, and i'm not sure how serious aria is going to be regarding what you can/can't wear. thank you

Old Post Oct-25-2005 22:06  United States
Click Here to See the Profile for Caela Click here to Send Caela a Private Message Visit Caela's homepage! Add Caela to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jester
[enigma within a enigma]

Hope the family gets justice in this case.

Old Post Oct-25-2005 22:14 
FunKenLouis
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by Caela
could someone please clarify the whole dresscode thing? my french is is not very good, and i'm not sure how serious aria is going to be regarding what you can/can't wear. thank you

dont worry youll be able to get in

heres what we dont want...

the gangsta attitude fellin...

Old Post Oct-25-2005 22:26  Seychelles
Click Here to See the Profile for FunKenLouis Click here to Send FunKenLouis a Private Message Visit FunKenLouis's homepage! Add FunKenLouis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal > meurtre dans un afterhour
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCan anyone ID this track? [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMario Piu - "Techno Harmony" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:25.

Forum Rules: