|
| quote: | Originally posted by eXeTik
עם כל הטיפים שלכם, ותאמינו לי גם אני וגיא פעם היינו שמים לב לכל חור, ולצורת הטבק וכל זה
להיום- זורקים טבק, עושים 8 חורים ויאללה מעשנים
ויוצאות לנו נרגילות באמת חבל"ז!
לסיכום- זה הכל תלויי באיכות של הנרגילה- סטלה הנרגילה הסורית היצוקה שלי בחיים לא תאכזב אותי! |
חחחחחחחחחחחחחחח
מה שנכון נכון
___________________
***FEEL THE TRANCE...FEEL THE LIFE***
|