|
Ahhhhhh!!! Kollade precis på deras hemsida, bara skrek ut AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Så sugen jag är nu!!!!! Hela kalaset har gått på under 3000 vilket är ovanligt billigt för mig 
Flyger från Köpenhamn 14:55
Flyger från Amsterdam 17:00 (eller man kanske hinner med 10:25 flighten)
Förra året gick båda Sensation på mer än 8000 :S
___________________
"our night is brighter than your day"

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/
Last edited by anuga on Jan-29-2006 at 21:23
|