Diene Jansen mag het van mij ook worden, alhoewel... hij heeft zijn bedrijf aan de Amerikanen verkocht in die zelfde orde vinnik dat ook Frère mag genomineerd worden, hoewel diene ook wel wa stront tegen zijne knikker heeft hangen.
quote:Originally posted by Bertn en niet te vergeten (laat ik eens met mijzelf stoefen ): ik heb meegewerkt met die programma's! Cool Wat hield het precies in?
Pff; De grootste Belg is Jean-Pierre Van Rossem en die staat er nie eens bij
quote:Originally posted by Push2005 Pff; De grootste Belg is Jean-Pierre Van Rossem en die staat er nie eens bij nee, das de dikste
___________________ http://onderlegger.cinebelblogs.be/
Plaatsen 4 tot 10 zijn bekend gemaakt. 10.Conscience 9.Rubens 8.Mercator 7.Brel 6.Vesalius 5.Daens 4.Ambiorix Die 7 vallen af en de volgorde van de top 3 volgt over een uur
Pfff, it better not be Merckx...
___________________ www.dj-vega.net
Stata Belle Perez niet bij de opties?
___________________ Allemaal gelul!!
quote:Originally posted by Jasperovitsj Pfff, it better not be Merckx... Nee, waarschijnlijk wordt het 1. Janssen 2. Damiaan 3. Merckx
EDDY EDDY EDDY