Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > BETA Afvallers & Verzwaarders Kamp
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Antony
Van Dyck

Registered: Jun 2005

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Kent er trouwens iemand een goeie oefening met gewichten (5 kilo per stuk) om de schouders te versterken? Ik heb wel ni veel plaats om ze uit te voeren, en het mag ook liefst niet te belastend voor de rug zijn...

heb je een verstelbare latoflex?
leg je op je bed en duw de gewichten telkens loodrecht omhoog. pakweg een 4 x 12 herhalingen, moet zelf zien wat je aankan. elke dag verzet je het "kussengedeelte" van je latoflex 1 stukje omhoog zodat je telkens een andere hoek van je schouderspieren traint. ben je helemaal boven begin dan trug beneden enzovoort...

werken onder verschillende hoeken is heel belangerijk, en vergeten de meeste gym'ers

Old Post Jan-24-2006 16:23  Belgium
Click Here to See the Profile for Antony Click here to Send Antony a Private Message Add Antony to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Gene latoflex, maar met een hoop kussens moet da ook wel lukken

Old Post Jan-24-2006 16:25  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Synthesia
Tranzy States of Mind

Merci voor de tips Antony. Maar is creatine dan goed voor de kwaliteit en duurzaamheid van je spieren of gewoon de massa?

Kan je even goeie spieren verwerven (of betere) zonder creatine dan als je dat wel zou nemen?

Qua uithouding ben ik minder geintereseerd, je uithoudingsvermorgen gaat toch naar omhoog als je fitter wordt.

Old Post Jan-24-2006 16:26 
Click Here to See the Profile for Synthesia Click here to Send Synthesia a Private Message Add Synthesia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cyberia
born trancEaddict

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
"Bij de meeste oefenprogramma’s voor buikspieren zijn de resultaten niet echt schitterend. Ze laten je massa’s oefeningen doen, maar toch wordt je buik niet strakker en steviger. Omdat je niet direct resultaten voelt én ziet, raak je ontmoedigd en geef je op.

Het oefenprogramma dat we hebben samengesteld garandeert je staalharde buikspieren in 30 dagen."

Das een verkoopspraatje dat ik nog nooit gehoord heb

"7 minute-abs!"

oefening voor u schouders

stand,benen lichtjes gebogen,gewichten langs het lichaam,ellebogen lichtjes gebogen..de gewichten zijwaarts heffen tot ietsje hoger dan schouderhoogte,en armen terug gecontroleerd laten zakken,herhaal dit 10x, daarna onmiddellijk overgaan naar het voorwaarts heffen 10x, dan onmiddelijk erna de gewichten heffen tot op schouderhoogte(1)en de gewichten voor u brengen(zonder de gewichten te laten zakken)en u handpalmen van beneden naar boven draaien, keer terug naar (1) ook 10x.
't dees herhaalt ge 3keer

om ni op uwe rug te gaan trekken kunt ge tegen bvb een deuropening leunen (valt te zien hoe lang u armen zijn )

quote:
Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af

Last edited by cyberia on Jan-24-2006 at 16:43

Old Post Jan-24-2006 16:27  Belgium
Click Here to See the Profile for cyberia Click here to Send cyberia a Private Message Add cyberia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Antony
Van Dyck

quote:
Originally posted by Synthesia
Merci voor de tips Antony. Maar is creatine dan goed voor de kwaliteit en duurzaamheid van je spieren of gewoon de massa?

Kan je even goeie spieren verwerven (of betere) zonder creatine dan als je dat wel zou nemen?

Qua uithouding ben ik minder geintereseerd, je uithoudingsvermorgen gaat toch naar omhoog als je fitter wordt.

je moet weten dat je al dagelijks creatine opneemt, het zit in vlees. zo'n pot is dus niet meer dan een voedingssupplement. tijdens je onderhoudperiode slik je dus een 5 gram éxtra.

voor de kwaliteit en duurzaamheid ben je beter af met krachttraining zonder creatine, zoals je al zelf aanhaalde verdwijnt die spiermassa sneller na het stoppen met trainen.

in mijn ogen is het dus enkel goed voor revalidatie en sporters die ergens in hun seizoen willen 'pieken'. zoals sportexamens op school. het is geen doping, dus het mag overal...

in de mode wereld gebruikt men het ook... en dan heb ik het over mannen die ondergoed showen

Old Post Jan-24-2006 16:37  Belgium
Click Here to See the Profile for Antony Click here to Send Antony a Private Message Add Antony to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bunz
Bass Junkie

Registered: Jan 2005

quote:
Kent er trouwens iemand een goeie oefening met gewichten (5 kilo per stuk) om de schouders te versterken? Ik heb wel ni veel plaats om ze uit te voeren, en het mag ook liefst niet te belastend voor de rug zijn...

de oefening die ik altijd doe is de volgende: Ge gaat rechtstaan en ge houd u arme naar benede, dan gewoon arme gestrekt omhoog heffe zoda ge een T vormt. Da is de oefening die ik het meest doe voor schouder. En me 5 kilo in de hand is da al serieus zwaar
Een andere die ik ook veel doe is: erges rechtop zitte (zien da u rug erges tege leunt) en dan arme van tegen u schouder naar omhoog heffe.

quote:
"Bij de meeste oefenprogramma’s voor buikspieren zijn de resultaten niet echt schitterend. Ze laten je massa’s oefeningen doen, maar toch wordt je buik niet strakker en steviger. Omdat je niet direct resultaten voelt én ziet, raak je ontmoedigd en geef je op.

Op de fitness in Diepenbeek (Sportopolis) dede ze zo 20-25 minuutjes buikspiersessie. Da is hard afzien ma ge moogt wel zeker zijn da ge daar resultaat van hebt. (tvervelende was da als ge da al e paar maande deed, ge nog altijd eve hard afzag als de eerste keer )

als men exames gedaan zijn begin ik ook eens trug hard te werken aan men bierpens
Vraagje aan onze kenner Antony: zijn er mss bepaalde loopschemas zoda ge echt goed u conditie traint of is het beste nog altijd lopen tot ge er bij neervalt ?
(ik doe meestal 2 toere, stretche, dan telkens 3 toere en stretche. Das goed voor stijfheid te vermijden de volgende dag merk ik)

Old Post Jan-24-2006 16:42  Belgium
Click Here to See the Profile for Bunz Click here to Send Bunz a Private Message Add Bunz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

quote:
Originally posted by Bunz
zijn er mss bepaalde loopschemas zoda ge echt goed u conditie traint of is het beste nog altijd lopen tot ge er bij neervalt ?
(ik doe meestal 2 toere, stretche, dan telkens 3 toere en stretche. Das goed voor stijfheid te vermijden de volgende dag merk ik)

Het hangt er een beetje vanaf wat ge wilt bereiken hé. Uithouding, snelheid, of een combinatie van de twee?
In ieder geval u zeker ni forceren in het begin, rustig opbouwen en zeker veel stretchen zodat uw spieren niet te veel geforceerd worden.
Om een globale conditie te kweken zou ik toch afwisselend duurlopen met intervals combineren. Die duurlopen kunt ge dan van afstand en snelheid zelf wat bepalen, dus dat moet ge zelf wat aanvoelen en leren indelen naar eigen kunnen.
Die intervals kan je echt op de piste gaan doen met pauze tussen de intervals, of je kan ook gewoon tijdens een duurloop afwisselend een stuk normaal lopen en een stuk versnellen. Maar ik zou zeker niet meteen beginnen met lopen tot ge erbij neervalt, want dan gaat ge u te hard forceren en duurt het veel langer om deftig in vorm te komen.

Old Post Jan-24-2006 16:51  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Antony
Van Dyck

quote:
Originally posted by Bunz
onze kenner Antony

tuurlijk bestaan er loopschema's, diegene die ik heb zijn sport-specifiek. dus heb je niet veel aan (bijvoorbeeld voor basketballers, voor sprinters...)

je bent al goed bezig denk ik, als die toeren van jou toch groot genoeg zijn. als het om 'bierpens' weg te werken is moet je zien dat je echt láng loopt. tussendoor stretchen mag, je kan ook 's avonds zelf je benen masseren. telkens bewegingen maken naar je hart toe zodat je al het vuil in je spieren wegwerkt.

als je echt aan conditie wil werken kan je met intervaltraining beginnen en/of een hartslagmeter aanschaffen

Old Post Jan-24-2006 16:53  Belgium
Dj LPG
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2004

lengte: 1.87m (denkik)
gewicht: 73kg
BMI: 21

Streefdoel: kottekes tege vande zomer om het vrouwke te plezieren

Old Post Jan-24-2006 19:10  Belgium
Click Here to See the Profile for Dj LPG Click here to Send Dj LPG a Private Message Visit Dj LPG's homepage! Add Dj LPG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003

kzou zeker 5 kg moeten afvallen probleem is da ik nie gemotiveerd ben om te sporten en geen doorzettingsvermogen heb om één of ander dieet te doen

Old Post Jan-24-2006 19:21  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Toni_D2
Suspended User

Registered: Oct 2005
quote:
Originally posted by Zehra
kzou zeker 5 kg moeten afvallen probleem is da ik nie gemotiveerd ben om te sporten en geen doorzettingsvermogen heb om één of ander dieet te doen

Dat zal Jasperovitsj niet graag horen.

Old Post Jan-24-2006 19:29  Belgium
Click Here to See the Profile for Toni_D2 Click here to Send Toni_D2 a Private Message Add Toni_D2 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Heb jij geluk dat een opblaaspop zich geen zorgen hoeft te maken over haar gewicht hé

Old Post Jan-24-2006 19:30  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > BETA Afvallers & Verzwaarders Kamp
Post New Thread    Post A Reply

Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDream tune [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPrima - "Into The Sun" (Trouser Enthusiasts Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:50.

Forum Rules: