|
|
|
 |
Synthesia
Tranzy States of Mind
Registered: Jun 2005
|
|
Merci voor de tips Antony. Maar is creatine dan goed voor de kwaliteit en duurzaamheid van je spieren of gewoon de massa?
Kan je even goeie spieren verwerven (of betere) zonder creatine dan als je dat wel zou nemen?
Qua uithouding ben ik minder geintereseerd, je uithoudingsvermorgen gaat toch naar omhoog als je fitter wordt.
|
|
Jan-24-2006 16:26
|
|
|
 |
 |
cyberia
born trancEaddict

Registered: Jan 2001
|
|
quote: | Originally posted by Jasperovitsj
"Bij de meeste oefenprogramma’s voor buikspieren zijn de resultaten niet echt schitterend. Ze laten je massa’s oefeningen doen, maar toch wordt je buik niet strakker en steviger. Omdat je niet direct resultaten voelt én ziet, raak je ontmoedigd en geef je op.
Het oefenprogramma dat we hebben samengesteld garandeert je staalharde buikspieren in 30 dagen."
Das een verkoopspraatje dat ik nog nooit gehoord heb
|
"7 minute-abs!"
oefening voor u schouders
stand,benen lichtjes gebogen,gewichten langs het lichaam,ellebogen lichtjes gebogen..de gewichten zijwaarts heffen tot ietsje hoger dan schouderhoogte,en armen terug gecontroleerd laten zakken,herhaal dit 10x, daarna onmiddellijk overgaan naar het voorwaarts heffen 10x, dan onmiddelijk erna de gewichten heffen tot op schouderhoogte(1)en de gewichten voor u brengen(zonder de gewichten te laten zakken)en u handpalmen van beneden naar boven draaien, keer terug naar (1) ook 10x.
't dees herhaalt ge 3keer
om ni op uwe rug te gaan trekken kunt ge tegen bvb een deuropening leunen (valt te zien hoe lang u armen zijn )

quote: | Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af |
Last edited by cyberia on Jan-24-2006 at 16:43
|
|
Jan-24-2006 16:27
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 14:50.
Forum Rules: