|
| quote: | Originally posted by Vizay
jag tror sverige spelade långt ifrån fullt ut i matcherna mot chile och finland om jag ska vara helt ärlig. Det vore bara korkat att kämpa slut sig fullständigt och dra på sig skador etc.
Sen kan jag tänka mig att Lagerbäck & Co. experimenterade en del också för att testa nya grejer, kombinationer osv.
Svenska landslaget kommer att höja sig när det väl gäller, sen får man se hur långt det räcker väl på plats |
Jag tycker som så att ger man 50% i dessa matcher, som är viktiga, då kan man likaväl träna istället, det är nu saker & ting ska klaffa, självfötroendet ska växa, saker & ting ska falla på plats .. då bör man gå in med en vettig inställning, se ljungberg .. han ger alltid 100% .. gjorde zlatan det ? .. njäe.
Sen tror jag inte att dom experimenterade mkt alls, klart att lagerbäck valde att göra ett knippe byten, men jag skulle inte kalla det att experimentera, han har en klar bild i huvet hur han vill att sverige ska spela, han har förmodligen laget klart i skallen också, dessa matcher är till för att spelarna ska få upp matchtempot, självfötroendet och att få saker och ting att klicka .. och eftersom att d inte alls gjorde d så är jag faktiskt rätt orolig ..