Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] jeux de société
Pages (31): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by maxxyme
avec du mister cocktail, c'est ça...?

non avec du p****s, du c******s, du g***7, de la v***a et de la b***e, ça dépendait de la gravité du gage

Old Post May-22-2006 12:36 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by anne348
non avec du p****s, du c******s, du g***7, de la v***a et de la b***e, ça dépendait de la gravité du gage

si jeunes et déjà si dépravées...

le 2e c'est quoi (pas réussi à deviner ) ?

Old Post May-22-2006 12:59  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

quote:
le 2e c'est quoi (pas réussi à deviner ) ?

ça se boit pas, ça se f**e

Old Post May-22-2006 13:05 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!

Registered: Oct 2003

quote:
donc ils n'aiment pas jouer à la picole quoi...
rah là là....

Oooooh si, j'pense que ca doit tiser sec la bas, mais bon c'est po les memes regles!

Old Post May-22-2006 13:32  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MARCO ERANA
Suspended User

Registered: Mar 2005
quote:
ça se boit pas, ça se f**e

Mélanger avec l'alcool... Remarque c'est bien, ça nous fait des clients aux Urgences

Old Post May-22-2006 17:02  France
Click Here to See the Profile for MARCO ERANA Click here to Send MARCO ERANA a Private Message Add MARCO ERANA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

quote:
Originally posted by MARCO ERANA
Remarque c'est bien, ça nous fait des clients aux Urgences

Des clients??
Arf chuis choquée ça y est. on dit plus des patients de nos jours alors?
Même dans les hopitaux...

Old Post May-22-2006 19:05 
Atton Tray
Kaori Addict !!

Registered: Oct 2003

quote:
Des clients??

T'as vu ca, le $$$$ est partout !!!

!!! Shocked !!!

Bon j'en rajoute un peu là...

Old Post May-22-2006 19:32  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

quote:
Originally posted by JediK
Bon j'en rajoute un peu là...

LOL

ouais mais là ça vaut le coup...

monde de merde quoi...

Old Post May-22-2006 19:48 
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Des clients??

oh.... chuis sûr que c'est une façon de parler...

Old Post May-22-2006 20:14  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

Hello, Question...

Quels jeux me conseillerez-vous pour un nombre de joueurs allant de 4-6?

Quels sont les `classiques` des jeux de sociétés?

Merci

Old Post Jun-04-2006 13:21  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by PEZ68
Hello, Question...

Quels jeux me conseillerez-vous pour un nombre de joueurs allant de 4-6?

Quels sont les `classiques` des jeux de sociétés?

Merci

alhambra de 4 à 6, et un classique.
le classique parmi les classiques et auquel je n'ai jamais joué...http://www.trictrac.net/index.php3?...detail&ref=4533

(3-4 joueurs par contre, c'est le jeu qui a (re)lancé l'intérêt des gens pour le jeu de société avec ses mécanismes novateurs et à l'origine d'une multitude de clônes; ce n'est pas moi qui l'invente, je peux mm pas dire que c grace à ma grande expérience de ce jeu que je peux dire ça(puisque je n'y ai jamais joué) mais c'est ce qui se lit partout...

Sinon pour trouver un jeu de groupe : http://www.jeuxdenim.be/ludo_top_jeudegroupe.php

@ Rafon : alors ?

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-04-2006 14:26  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by stanymi
alhambra de 4 à 6, et un classique.
le classique parmi les classiques et auquel je n'ai jamais joué...http://www.trictrac.net/index.php3?...detail&ref=4533

(3-4 joueurs par contre, c'est le jeu qui a (re)lancé l'intérêt des gens pour le jeu de société avec ses mécanismes novateurs et à l'origine d'une multitude de clônes; ce n'est pas moi qui l'invente, je peux mm pas dire que c grace à ma grande expérience de ce jeu que je peux dire ça(puisque je n'y ai jamais joué) mais c'est ce qui se lit partout...

Sinon pour trouver un jeu de groupe : http://www.jeuxdenim.be/ludo_top_jeudegroupe.php

@ Rafon : alors ?

Ok merci, j'étais justement entrain de regarder la fiche des colons.

Old Post Jun-04-2006 15:05  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] jeux de société
Post New Thread    Post A Reply

Pages (31): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack Id Plzzzzzz [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackStel & Good Newz - "Particle" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:58.

Forum Rules: