|
| quote: | Originally posted by djcresto
pff kheb hier serieus goesting om te gaan. Maar moet zondagochtend om 10u competitie gn spelen, 9 uur vertrekken. Als ploegkapitein kan ik er moeilijk als een vrak bijlopen. Zeker omdat de titel nog een mogelijkheid is. |
ga gewoon mee jos. kzou me niet goed in men vel voelen, zonder u in de nabijheid 
EDIT: het zal worden ge broadcast die avond op ETN.fm want diene pipo ging daar ook aanwezig zijn naar schijnt... anyway, Intuition radio ATM 
___________________
| quote: | Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg. |
Last edited by Kaidreas on Feb-22-2006 at 21:06
|