|
| quote: | Originally posted by Nabistai
Als ze aan mij vragen om een voorbeeld te geven van 'gothic-achtige groepen'. Dan zijn de enige die ik kan opnoemen within temptation, nightwish en Epica. |
Amai, gij kent Epica zelfs, meeste mensen geraken maar tot Within Temptation, HIM, Marilyn Manson en ja zelfs Linkin Park...
Je verrast me Nabi 
| quote: | Originally posted by Nabistai
Als het je echt zo enorm stoort dat mensen muziek niet in zoveel vakjes steken als jezelf, dan heb je denkik wel een probleem.. |
slaagt met zijn kop tegen de bureau.
Het gaat ni over in wat hokje het steekt, van mijn part mag je iets noemen en klasseren zoals je wil, alleen moet je niet met u ogen rollen en een oordeel vormen aan de hand van voorbeelden die verder van de eigenlijke inhoud liggen.
En ivm WT en Tiësto, ik heb het nog eens niet over de kwaliteit of het hokje waar ze het insteken, maar wel hoe de media op alle mogelijke manieren iets proberen door u strot te rammen als graan door de strot van een foie gras eend. En je kan het moeilijk zo'n eend kwalijknemen, hoewel het graag een graantje meepikt, nog opgetogen zal zijn als er een eend het kot binnestormt met de kreet "woa foie gras eend zijn rulet, tis graan a volonté".
Die andere eend kan er idd niet aandoen dat de foie gras eend eigenlijk graan kotsbeu is, maar toch zal die foie gras eend gepikeerd reageren.
Is het nu duidelijk, of duw ik nu al eenden en graan in hokjes...
En nu zal ik eens goed bashen
"As The Rush Comes" is het meest geoverhypte kutnummer in de wereld dat hese anorexiapatiënten naar voor schuift als zijnde "zangeres"!
Last edited by Dark Apostle on Jan-20-2006 at 16:30
|