|
|
|
|
 |
DJ Sid
omgwtfbbq tranceaddict

Registered: Aug 2004
|
|
|
ik hoop da ze ni dezelfde fout maken als vorig jaar, en ipv een vrij lege mainstage een volle mainstage hebben, tzou zalig zijn mocht die wei daar echt helemaal vol staan met mensen.
vorig jaar was de wei echt te leeg bij momenten, kwam imho door de vrij slechte programmatie, sasha stond daar verkeerd, ze hadde daar armin moete zette, dan stond de wei daar knalvol, maar armin stond dus in de versuz-tent, met een overvolle tent tot gevolg... (heb dan ook maar 5min armin meegepikt doordak et daar veel te druk vond)
edit:
wie ik nog op de affiche wens:
tiesto (just 4 once, en dat ie hopelijk wa house speelt)
mojado (wie er bij was vorig jaar weet waarom)
dave clarke
tiga
estuera (deze keer tegoei )
darkraver (vorige keer gemist, kwil hem tog wel echt een keer zien, lijkt me platgaan )
Last edited by DJ Sid on Mar-20-2006 at 21:01
|
|
Mar-20-2006 20:54
|
|
|
 |
 |
1Million$shot
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by DJ Sid
ik hoop da ze ni dezelfde fout maken als vorig jaar, en ipv een vrij lege mainstage een volle mainstage hebben, tzou zalig zijn mocht die wei daar echt helemaal vol staan met mensen.
vorig jaar was de wei echt te leeg bij momenten, kwam imho door de vrij slechte programmatie, sasha stond daar verkeerd, ze hadde daar armin moete zette, dan stond de wei daar knalvol, maar armin stond dus in de versuz-tent, met een overvolle tent tot gevolg... (heb dan ook maar 5min armin meegepikt doordak et daar veel te druk vond)
edit:
wie ik nog op de affiche wens:
tiesto (just 4 once, en dat ie hopelijk wa house speelt)
mojado (wie er bij was vorig jaar weet waarom)
dave clarke
tiga
estuera (deze keer tegoei )
darkraver (vorige keer gemist, kwil hem tog wel echt een keer zien, lijkt me platgaan ) |
Ik heb darkraver gezien toen, en vooral gehoord ! Was echt wel vet stampen, ok, is ni echt mene stijl, ma toch, supersfeertje toen !!!
|
Mar-21-2006 20:19
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 20:14.
Forum Rules: