|
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ואם נתיייחס ברצינות למה שאמרת
אני אישית לא אוהב לא את עופר ניסים לא את סאבלימינל ולא את שלמה ארצי
בלי להשוות ביניהם כי זה בלתי אפשרי אני רק אומר שלכל אחד יש תקהל שלו
וכאן כבר כן אפשר להשוות
איך יכול להיות שהיפ הופ או ראפ ישראלי
פופ מלנכולי על גבול הרוק
וניו יורק האוס מצליחים להגיע די בקלות לקהל היעד שלהם והביקוש לזה נראה ונשמע בשטח
וטראנס מלודי אם זה אפליפטינג טק או פרוגרסיב טראנס לא מיוצג בארץ בכלל
שאלה כמעט פילוסופית הייתי אומר |
קח תשובה פילוסופית: ביגלל האבסורד בעולם
אבל דוגרי זה סתם ביגלל שהדברים האלה מיתפשטים כמו מגפה,הם פשוט מדביקים אחד את השני ללא קשר אם כל אחד כאינדיוידואל אוהב את זה באמת אם יום אחד כמה אנשים יחליטו שהם אוהבים את המוזיקה והם ידביקו אחד את השני ויוחלט שהמוזיקה הזאת היא מגניבה או מה שלא יהיה אז יהיה ביקוש גם לזה
או זה או שאנשים פשוט מחפשים פשוט אותן צורות של מה שהם אוהבים כבר יענו מי שאוהב מטאל ישמע סקאזי ואינפקטד משרום וכל הגנגסטרים הצעירים ששומעים אמינם מסיבה מסוימת ישמעו זאבלימינאל וכו'
ובנוסף הרבה אנשים לא תופסים אפליפטינג טראנס כמוזיקה לגיטימית באמת ביגלל שהם חושבים שהכל זה סנדסטורם,לסגו וכו'
Last edited by Viber on Mar-25-2006 at 01:47
|