Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > הבאת אמנים מחול
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by Viber
פשוט בלתי ניתפסת העובדה שאדם כמו סאבלימינאל או עופר ניסים מושך קהל או מועדון מלא ואתה לא מוזמן להופיע פשוט בלתי ניתפס...
צריך להקים מפלגה שתיזרוק את שלמה ארצי מקסריה ותיתן לך להופיע שם


ואם נתיייחס ברצינות למה שאמרת
אני אישית לא אוהב לא את עופר ניסים לא את סאבלימינל ולא את שלמה ארצי
בלי להשוות ביניהם כי זה בלתי אפשרי אני רק אומר שלכל אחד יש תקהל שלו
וכאן כבר כן אפשר להשוות
איך יכול להיות שהיפ הופ או ראפ ישראלי
פופ מלנכולי על גבול הרוק
וניו יורק האוס מצליחים להגיע די בקלות לקהל היעד שלהם והביקוש לזה נראה ונשמע בשטח
וטראנס מלודי אם זה אפליפטינג טק או פרוגרסיב טראנס לא מיוצג בארץ בכלל

שאלה כמעט פילוסופית הייתי אומר


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Mar-25-2006 00:06 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Viber
In Search Of Unicorns



Registered: Jun 2003
Location: City, Country format

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ואם נתיייחס ברצינות למה שאמרת
אני אישית לא אוהב לא את עופר ניסים לא את סאבלימינל ולא את שלמה ארצי
בלי להשוות ביניהם כי זה בלתי אפשרי אני רק אומר שלכל אחד יש תקהל שלו
וכאן כבר כן אפשר להשוות
איך יכול להיות שהיפ הופ או ראפ ישראלי
פופ מלנכולי על גבול הרוק
וניו יורק האוס מצליחים להגיע די בקלות לקהל היעד שלהם והביקוש לזה נראה ונשמע בשטח
וטראנס מלודי אם זה אפליפטינג טק או פרוגרסיב טראנס לא מיוצג בארץ בכלל

שאלה כמעט פילוסופית הייתי אומר


קח תשובה פילוסופית: ביגלל האבסורד בעולם


אבל דוגרי זה סתם ביגלל שהדברים האלה מיתפשטים כמו מגפה,הם פשוט מדביקים אחד את השני ללא קשר אם כל אחד כאינדיוידואל אוהב את זה באמת אם יום אחד כמה אנשים יחליטו שהם אוהבים את המוזיקה והם ידביקו אחד את השני ויוחלט שהמוזיקה הזאת היא מגניבה או מה שלא יהיה אז יהיה ביקוש גם לזה
או זה או שאנשים פשוט מחפשים פשוט אותן צורות של מה שהם אוהבים כבר יענו מי שאוהב מטאל ישמע סקאזי ואינפקטד משרום וכל הגנגסטרים הצעירים ששומעים אמינם מסיבה מסוימת ישמעו זאבלימינאל וכו'

ובנוסף הרבה אנשים לא תופסים אפליפטינג טראנס כמוזיקה לגיטימית באמת ביגלל שהם חושבים שהכל זה סנדסטורם,לסגו וכו'

Last edited by Viber on Mar-25-2006 at 01:47

Old Post Mar-25-2006 01:40 
Click Here to See the Profile for Viber Click here to Send Viber a Private Message Add Viber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
globalwarming
tranceaddict



Registered: Feb 2006
Location: Israel, Jerusalem

אני בקשר טוב עם 4strings, הם רוצים להגיע לארץ אבל הבעיה פה שמנהלי הליינים לא ממש מכירים אותם כאן.. הם רוצים 2000 יורו וזה כולל טיסה.
ד"א אם יש פה מישהו שמעוניין להביא אותם שידבר איתי.


___________________
Visit Our Web Site: www.music-globalwarming.com
Visit Our MYSPACE: www.myspace.com/globalwarmingmusic

Old Post Mar-25-2006 08:32 
Click Here to See the Profile for globalwarming Click here to Send globalwarming a Private Message Visit globalwarming's homepage! Add globalwarming to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
gErver
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2006
Location: kann, vesham

4 strings די נעלמו בשנתיים+ האחרונות..

באופן אישי אני חולה עליהם, הטראקים הישנים שלהם מצויינים
אם הם יפרצו חזרה באיזה כמה רילסים וכו..
יש מצב שיעלו לתודעה חזרה..

אני הייתי בא לשמוע אותם בארץ.


___________________
*** sig edited -> image exceeds 50k byte size restriction + way too big
http://images.imvu.com/userdata/00/59/00/29/userpics//normal_lavache3dj.jpg

Old Post Mar-25-2006 10:28  Israel
Click Here to See the Profile for gErver Click here to Send gErver a Private Message Add gErver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flotser
|Roots| Addict



Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ואם נתיייחס ברצינות למה שאמרת
אני אישית לא אוהב לא את עופר ניסים לא את סאבלימינל ולא את שלמה ארצי
בלי להשוות ביניהם כי זה בלתי אפשרי אני רק אומר שלכל אחד יש תקהל שלו
וכאן כבר כן אפשר להשוות
איך יכול להיות שהיפ הופ או ראפ ישראלי
פופ מלנכולי על גבול הרוק
וניו יורק האוס מצליחים להגיע די בקלות לקהל היעד שלהם והביקוש לזה נראה ונשמע בשטח
וטראנס מלודי אם זה אפליפטינג טק או פרוגרסיב טראנס לא מיוצג בארץ בכלל

שאלה כמעט פילוסופית הייתי אומר


בגלל גלגל"צ
!


___________________

Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire

Old Post Mar-25-2006 10:57  Israel
Click Here to See the Profile for Flotser Click here to Send Flotser a Private Message Visit Flotser's homepage! Add Flotser to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Black Dragon
www.ILTA-AGENCY.com



Registered: Aug 2004
Location: Israel, Kiryat Ono

שוב...יש סכומים שלא שווה להוציא על יבוא של דיג'ייז לארץ מכוון שהם לא יעשו את העבודה שלהם כלפי הקהל..ולא מבחינת התקלוט או המוזיקה
פשוט אנשים לא מכירים או מתעניינים ולכן זה לא ימשוך קהל
להוציא 2000 יורו סתם לאוויר זה רק יכניס לחובות.
אם מוציאים סכום מסויים עדיף שיהיה על מישהו שכן ימשוך אנשים וכן יעורר עניין


___________________
*** Sig edited -> no banner ads in sig (Rule #2)
http://img113.**************/img113/6323/1ej5.gif

Old Post Mar-26-2006 15:00 
Click Here to See the Profile for Black Dragon Click here to Send Black Dragon a Private Message Visit Black Dragon's homepage! Add Black Dragon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DvJ
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2005
Location: Ramat Gan , Israel

לא חסרים דיגיים שיביאו קהל בארץ והם לא מהטופ 10
Mark Norman
Blank & Jonas
Rank 1
Gabriel & Dresden
Above & Beyond

הם רק חלק קטן
צריך משקיע פלוס ייחצון טוב ואני מאמין שיצאו עוד ברווחים...

Old Post Mar-26-2006 15:39  Israel
Click Here to See the Profile for DvJ Click here to Send DvJ a Private Message Add DvJ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by DvJ
לא חסרים דיגיים שיביאו קהל בארץ והם לא מהטופ 10
Mark Norman
Blank & Jonas
Rank 1
Gabriel & Dresden
Above & Beyond

הם רק חלק קטן
צריך משקיע פלוס ייחצון טוב ואני מאמין שיצאו עוד ברווחים...


חוץ ממרק נורמן אני מסכים ששאר השמות שהבאת הם כבר בעלי פוטנציאל משיכת קהל פה

כל אחד מהשמות האלה יכול להביא מספיק קהל עם ייחצון נכון
אבאב אנד ביונד בגךלל שכבר היו פה ובזכות מיקום גבוה בדי גיי מאג שתמיד נראה טוב על הפלייר ובפרסומים

ראנק וואן אוהבים להופיע לייב - בכל מקרה נגיד שהם מתקלטים בלי לייב אפשר לבנות על פרסום ברדיו בעיקר עם איירוייב הישן ברקע - זה יכול להעלות נוסטלגיות באנשים שהיו שם בשנים ההם ונעלמו יחסית מהסצינה

בלנק אנד גונס - מיינד אוף דה וואנדרפול הפך איכשהו לכמעט להיט פה בארץ
הרבה אנשים מכירים אותו ולי אין מושג איך
לא משנה אותו סעיף כמו אבאב אנד ביונד יעזור גם להם - מקום טוב בדי גיי מאג

גבריאל ודרזדן
פוטנציאל הקהל הכי גדול
א. מיקום טוב בדי גיי מאג
ב. די גיים ויוצרים שאפשר לשחק בפרסום על העובדה שהם למעשה מוטורסייקל אפשר לשחק בפרסום על סוללת השמות שהם כבר עשו להם רמיקסים בשנים האחרונות
ללא ספק צמד שאפשר להפיק לא פלייר מיוחצן בצורה טובה שתמשוך לא מעט קהל


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Mar-26-2006 23:17 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
omergunr
Supreme tranceaddict



Registered: May 2005
Location:

קוסמיק גייט... אפשר למאלות את איצטדיון רמת גן

Old Post Mar-27-2006 08:10  Israel
Click Here to See the Profile for omergunr Click here to Send omergunr a Private Message Add omergunr to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by omergunr
קוסמיק גייט... אפשר למאלות את איצטדיון רמת גן


אם תמלא חצי יציע בוינטר תהיה מרוצה


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Mar-27-2006 21:21 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

קוסמיק גייט בכלל לא מדליקים אותי

ראנק1 כן
בכל מקרה נראה לי הטרד הזה סתם הזוי למה שום דבר פה לא יכול לצאת לפועל

Old Post Mar-27-2006 21:24 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Star
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2004
Location:

quote:
Originally posted by Shahar
קוסמיק גייט בכלל לא מדליקים אותי

ראנק1 כן
בכל מקרה נראה לי הטרד הזה סתם הזוי למה שום דבר פה לא יכול לצאת לפועל


או סוף סוף אני ושחר מסכימים חחח

Old Post Mar-28-2006 06:45  Israel
Click Here to See the Profile for Star Click here to Send Star a Private Message Add Star to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > הבאת אמנים מחול
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAmbient/Trance tune id please [2009] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSatoshi Tomiie feat. Kelli Ali - "Up In Flames" (Bedrock Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:41.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!