Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Ace Events presents Ministry of Sound at Slagthuset
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Smeagol
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by anuga
Inte speciellt stort som Herkules i Lund typ.
0735 056 778 om det skulle behövas

ok, tackar.

ses vi om ca 4 timmar isf. Ska nog sova lite nu tror jag. Var uppe alldeles för tidigt i morse...

kan ju ge mitt nr med:
0704 979440

Old Post May-24-2006 14:30  Sweden
Click Here to See the Profile for Smeagol Click here to Send Smeagol a Private Message Add Smeagol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

precis kommit hem från jobbet...dusch + lite annat sen drar vi...vi syns på Flame!

www.laszlo.se

Old Post May-24-2006 14:47 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anuga
Cuesheet Biatch

Registered: Jul 2004

Flame stänger 20, om vi inte är tillräkligt många.
Men vi är välkomna till Buddah Bar istället säger ägaren, tror nog vi tar Glorias istället, ligger närmre än Flames, 1km, samma väg som kartan, stänger efter vi gått

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post May-24-2006 15:06  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mjz
latmask

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by anuga
Flame stänger 20, om vi inte är tillräkligt många.
Men vi är välkomna till Buddah Bar istället säger ägaren, tror nog vi tar Glorias istället, ligger närmre än Flames, 1km, samma väg som kartan, stänger efter vi gått

haha, så säkrast är altså att gå efter den utstakade vägen och skrika SWETA walking tills någon stoppar en?

okej, satsar på glorias istället, tur jag läste här.

kan ju slänga in mitt nummer också, 0704-581409.

Old Post May-24-2006 16:20  Sweden
Click Here to See the Profile for mjz Click here to Send mjz a Private Message Add mjz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smeagol
Senior tranceaddict

äh, tar tåget in nu och ser vad om händer.
Hoppas det inte börjar regna bara... ses!

Old Post May-24-2006 17:33  Sweden
Click Here to See the Profile for Smeagol Click here to Send Smeagol a Private Message Add Smeagol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

fastnade på en annan förfest, men vi kikar in på falmes nu... TONIGHT IS GONNA ROCK!

Old Post May-24-2006 19:01  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anuga
Cuesheet Biatch

Registered: Jul 2004
2 bilder, för Skojsskull :)

Dess två var jag bara tvungen att kasta upp innan jag la mig och vila och såg de sista två avsnitten av Säsong 2 av Lost.

Kan bara säga : "Fjorton Suger"

Kyau eller Albert får en eXtreme MakeOver, den slutade ganska snabbt såfort jag på pekade att bilderna skulle placeras på TranceAddict
Hahahaha!!!

Snooza gott, damn nice att träffa er som kom! och jag ser fram emot flera träffar och bilderna

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post May-25-2006 07:19  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Ni som har bilder... maila mig på [email protected] alt. kontakta mig på MSN.

Är det tillräckligt många bra så kan jag slänga upp dem på Liquid

Old Post May-25-2006 08:36  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXton
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2002

oj oj oj, sicket ös!

var det bara jag som blev besviken på trancegolvet? perfekt riggat o fett med ljud men vad hände med musiken? alldeles för mycket monoton trance ju (och då är jag inte den som vill ha vocal trance, bara lite breaks och buildups o så ju).

hursomhelst, är det någon som snappade upp vem som lirade NÄR på house-golvet? var ju hur mycket tryck som helst där, lät inte alls som Axwell (mest, förutom när det spelades Feel the vibe). MÅSTE ha lite livesets/låtar av det andra som spelades där. Särskilt den där låten med den sjuuuuuka benny-benassi-inspirerade basgången!!!!

Old Post May-25-2006 09:55  Sweden
Click Here to See the Profile for eXton Click here to Send eXton a Private Message Visit eXton's homepage! Add eXton to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smeagol
Senior tranceaddict

Attans, hoppades vara först upp idag, men exton slog mig!

Riktigt skoj igår!! Much <3 to all swetas!

Och det var ju synd att vi missade gruppbilden Simon... Får bli till nästa gång.

Old Post May-25-2006 10:48  Sweden
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

weeeeeeeeeeeeeeeeee härligt o se lite gamla hökar!

Ferry Corsten - Sweet Sorrow (Oliver Shine Remix)

Old Post May-25-2006 11:49  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Grymt som fan igår - kom dock inte igång förän efter ett...var lagom sleten efter att ha åt ha åkt direkt från jobbet, var bara hemma och duschade och bytte om emellan. Och på jobbet är precis vart jag är nu efter att ha kommit hem - dock inte ens ombytt denna gång. Sinnesjukt . jag kommer kollapsa när som helst. För övrigt så rockade Axwell - lirade mycket bättre än på senaste MoS-festen på Slag, han spelade dock kanske lite väl mycket av sitt eget material. Surt att Ingrosso inte dök upp...på trancegolvet spenderade jag kanske sammanlagt 20 minuter hela kvällen, not my cup of tea at all, även om det var bra drag där inne...

Bäst var fan tamig avslutningen...PQM - You are asleep + några andra vars namn jag inte kommer på såhär på rak arm...ståpäls! Fick också med mig en parkeringsbot hem på 300 kronor, vilket inte alls var lika välkommet. Har ett gäng bilder jag fotat, Steve, jag FTP:ar de till dig - dock tidigast imorgon då jag lär vara kvar på jobbet hela natten.

Jo en sak till - satan i gatan vad mycket läckra fruntimmer där var igår...sanslöst Rockade till och med loss på R&B-golvet en kvart - men sen blev det fan för varmt därinne

www.laszlo.se

Old Post May-25-2006 13:24 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Ace Events presents Ministry of Sound at Slagthuset
Post New Thread    Post A Reply

Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackChris Lake - Release (Original Mix) [2007] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJunkie XL - "Future In Computer Hell (Part 2)" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:47.

Forum Rules: