|
|
|
|
 |
basd
progression

Registered: Jul 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by Sand Leaper
Thanks to basd for getting me my ticket, I wouldn't have made it otherwise. |
No problemo.
Het was weer top. Uiteraard niks gezien wat ik wilde zien, afgezien van een (klasse) half uurtje Mulero (gaaf ingerichte tent, maar veel te warm, dus maar weer naar buiten). Lawler was goed, prog-tent was sowieso gezellig, en de rest van de dag beetje buiten gehangen, biertje gedronken en slap geouwehoerd. Ontzettend gelachen om een Herman Brood meets Rocky Balboa die in zijn eentje een complete film aan het naspelen was bij Erick E.
Sowieso laatste twee uur ofzo alleen maar bij de Future Funk geweest, op zich niet echt mijn ding maar was erg lachen daar. Afsluiting met een of andere remix van Pink Floyd - The wall, inclusief sterretjes en lasers was ook niet gek. Top sfeertje.
Eigenlijk niets negatiefs te melden, was snel binnen, relatief snel buiten (al is je fiets dwars door de meute douwen als iedereen naar buiten wil best een uitdaging), leuke mensen, mooie vrouwen, lekker weer (niet eens verbrand), en veel meer is er ook niet nodig geloof ik.
Daarna nog even naar de Rechter geweest, waar Benny R. nog een paar diepe plaatjes aan elkaar draaide terwijl in een ander zaaltje een of andere acid techno DJ aan het snoeien was.. Leuk, redelijk druk, maar na een anderhalf uur en nog een paar biertjes daar ging het kaarsje een beetje uit en zijn we de matrassen maar op gaan zoeken.
Volgend jaar zeker weer, hopelijk dan niet tegelijk met DV.
|
Jul-16-2006 18:11
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 00:07.
Forum Rules: