Registered: Jan 2004
er komt toch niemand stoken man, het enige wat ik wou was een gezonde discussie. lees al mijn argumenten nog eens en je zal zien dat ik gewoon wat argumenten ivm id&t op een rij had gezet, en daarom belachelijk werd gemaakt
Apr-09-2006 17:54
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by Bertn
er komt toch niemand stoken man, het enige wat ik wou was een gezonde discussie. lees al mijn argumenten nog eens en je zal zien dat ik gewoon wat argumenten ivm id&t op een rij had gezet, en daarom belachelijk werd gemaakt
ja maar ge kunt beter zwijgen ze... ge moogt namelijk nix negatiefs op forums zeggen he, wist ge da nog ni?
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Apr-09-2006 19:30
Transfusion
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2005
Iedereen heeft wel een punt, bijna iedereen toch. Eindeloze discussie...
Apr-09-2006 19:41
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
quote:
Originally posted by Phortastic
ja maar ge kunt beter zwijgen ze... ge moogt namelijk nix negatiefs op forums zeggen he, wist ge da nog ni?
ja, want vroeger was alles beter