Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > M.I.K.E. album launch party in...!
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Punten > feesten

Op het moment toch, zeker omdat ik toch half en half nog op weg ben naar een onderscheiding en dat natuurlijk niet wil weggooien.
Als het morgen zo goed vlot als vandaag ben ik er normaal gezien wel bij hoor

*gaat verder studeren*

BTW, ik wou niet requesten, maar ik kan het ni laten:

The Gift - The 7th day (Main mix)
Rio Klein - Fearless (Push remix)
Moon Project - Moments are forever
Push - Journey of life (Original mix)
Quadran - Unlovable (M.I.K.E. remix)

Old Post Jun-03-2006 15:37  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Progrez
Antwerp's Finest

Registered: May 2004

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
BTW, ik wou niet requesten, maar ik kan het ni laten:

The Gift - The 7th day (Main mix)
Rio Klein - Fearless (Push remix)
Moon Project - Moments are forever
Push - Journey of life (Original mix)

Als The Gift - Love Angel erbij had gestaan, was deze lijst compleet geweest.

Uitstekende keuze!

No Rules, Great Old

Old Post Jun-03-2006 16:57  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Synthesia
Tranzy States of Mind

Registered: Jun 2005

quote:

I second that request!!!

Gaat een zalig feestje worden, en TOR met plezier

Bij deze dus:

Aurélie
BZRK
TOR
Nagib
Synthesia

15/10 - Tiesto @ La Rocca, Lier
11/11 - Armin Only @ Ahoy, Rotterdam

Old Post Jun-03-2006 16:59 
Click Here to See the Profile for Synthesia Click here to Send Synthesia a Private Message Add Synthesia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

quote:
Punten > feesten

Op het moment toch, zeker omdat ik toch half en half nog op weg ben naar een onderscheiding en dat natuurlijk niet wil weggooien.

Graden stellen niets voor en zijn toch waardeloos; ge zijt erdoor of nie; tis da die telt
Als ge denkt er makkelijk door te geraken dan gaat ge toch gewoon (trouwens onderscheiding kan je ook in 2de zit halen )

Old Post Jun-03-2006 17:09  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

quote:
Originally posted by Push2005
Graden stellen niets voor en zijn toch waardeloos; ge zijt erdoor of nie; tis da die telt
(trouwens onderscheiding kan je ook in 2de zit halen )

Dat denk je maar
Er zijn enorm veel bedrijven die bij sollicitaties/interviews/assessments vragen of je vaak 2de zit en/of onderscheiding hebt gehaald. Zeker bij de resultaten van de laatste 2 jaar kan dat echt wel belangrijk blijken hoor

Plus, ik doe het ook wat voor mezelf, aangezien mijn zusje vorig jaar net onderscheiding heeft gehaald (Hogeschool weliswaar ), en ik met mijn 65% precies maar matig gepresteerd had. Dus tijd om orde op zaken te stellen

@ Progrez: Als het aan mij lag gaf ik nog minstens 20 requests, of stelde ik op voorhand gewoon zelf een playlist samen, en Love Angel zou daar inderdaad ook bijzitten!
Maar het is Fred die draait, en ik heb er alle vertrouwen in dat hij zelf een heel goeie selectie zal maken! En kom, nagenoeg ELKE M.I.K.E. plaat is een feest, dus zo veel maakt het ook niet uit

Old Post Jun-03-2006 17:18  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

quote:
Dat denk je maar
Er zijn enorm veel bedrijven die bij sollicitaties/interviews/assessments vragen of je vaak 2de zit en/of onderscheiding hebt gehaald. Zeker bij de resultaten van de laatste 2 jaar kan dat echt wel belangrijk blijken hoor

Dat is echte nonsense hoor; ze zullen er wel een blik naar gunnen maar het is niet doorslaggevend. Dat speelt enkel bij een select groepje top-bedrijven een rol. In de meeste KMO's werkt het zelfs contra-productief. Veel mensen die grootste onderscheiding enzo halen zijn echte 'nerds' geworden dat ze hoge eisen stellen en het ze aan elke vorm van spontaniteit en praktijkervaring ontbreekt . Deze mensen horen amper thuis in de privésector en moeten dan maar ergens anders werk gaan zoeken (overheid).
Mijn vader heeft nog aanwervingen gedaan voor verschillende bedrijven en kan u verzekeren dat graden voor 90% van je werkgevers geen bal uitmaakt . En idd zoals je zegt; als er EEN graad zou tellen dan is het die van je laatste jaar...

Dat je het voor jezelf doet is een andere zaak en kan ik waarderen

Old Post Jun-03-2006 17:25  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Mike Foston
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2004

quote:
Originally posted by Push2005
Dat is echte nonsense hoor; ze zullen er wel een blik naar gunnen maar het is niet doorslaggevend. Dat speelt enkel bij een select groepje top-bedrijven een rol. In de meeste KMO's werkt het zelfs contra-productief. Veel mensen die grootste onderscheiding enzo halen zijn echte 'nerds' geworden dat ze hoge eisen stellen en het ze aan elke vorm van spontaniteit en praktijkervaring ontbreekt . Deze mensen horen amper thuis in de privésector en moeten dan maar ergens anders werk gaan zoeken (overheid).
Mijn vader heeft nog aanwervingen gedaan voor verschillende bedrijven en kan u verzekeren dat graden voor 90% van je werkgevers geen bal uitmaakt . En idd zoals je zegt; als er EEN graad zou tellen dan is het die van je laatste jaar...

Dat je het voor jezelf doet is een andere zaak en kan ik waarderen

I agree completely on that !

Onderscheiding of niet, 2 de zit of niet, maakt voor het merendeel van de werkgevers weinig uit. De meeste bedrijven vragen zelfs gewoon uw diploma niet op. Liegen heeft ook weinig zin, aangezien je snel door de mand zult vallen.

Veel belangrijker zijn motivatie, persoonlijkheid en interesse in het bedrijf en nog enkele dat ik wss vergeet...

Old Post Jun-03-2006 21:20  Belgium
Click Here to See the Profile for Dj Mike Foston Click here to Send Dj Mike Foston a Private Message Visit Dj Mike Foston's homepage! Add Dj Mike Foston to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Bon, mijn punt was dus NIET dat uw punten de belangrijkste factor in een sollicitatie zijn, maar WEL dat het bij een twijfelgeval de doorslag kan geven vanwege de associaties die je er mee kan maken (inzet, doorzettingsvermogen, engagement, intelligentie,...).

Enfin, back on topic:

Aurélie
BZRK
TOR
Nagib
Synthesia
Jasper & Zehra

Old Post Jun-03-2006 21:28  Belgium
FredNova
The world doesn't know...

Registered: May 2003

Het wordt sowieso een moeilijke selectie, veel hangt ook af van het volk (en dan bedoel ik de niet BETAz ) Want als ze (die anderen dus) staan te gapen... ben je haast veplicht alle hits te draaien...

hhhmmmzzz..

Heb er een aantal in mijn hoofd die ik zeker wil spelen... maar ze zijn zo moelijk aan elkaar te plakken...

Ik heb ook een paar heel oude platen mee... maar die zijn haast niet te draaien (kraakt mindert na flesje vinyl-cleaner, maar zo zijn zo snel meneer )

Sorry voor dit intermezzo, was effe luidop aan het denken...

Last edited by FredNova on Jun-03-2006 at 22:10

Old Post Jun-03-2006 22:01  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Progrez
Antwerp's Finest

Mijnen illusionmarathon begint om iets na den tienen en eindigt niet voor zeven uur 's morgens.

Aurélie
BZRK
TOR
Nagib
Synthesia
Jasper & Zehra
Progrez

No Rules, Great Old

Old Post Jun-03-2006 22:02  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nagib
tranceaddict

^Negen uur Illusion lijkt mij wel iets te veel...

Old Post Jun-03-2006 23:36  Belgium
Click Here to See the Profile for Nagib Click here to Send Nagib a Private Message Add Nagib to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Solar1
Senior tranceaddict

Aurélie
BZRK
TOR
Nagib
Synthesia
Jasper & Zehra
Progrez
Solar & friends

Old Post Jun-04-2006 08:13  Belgium
Click Here to See the Profile for Solar1 Click here to Send Solar1 a Private Message Add Solar1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > M.I.K.E. album launch party in...!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack from: Rhythm Code Digital Ink 009 [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNuw Idol - "Tears" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:17.

Forum Rules: