Op het moment toch, zeker omdat ik toch half en half nog op weg ben naar een onderscheiding en dat natuurlijk niet wil weggooien.
Als het morgen zo goed vlot als vandaag ben ik er normaal gezien wel bij hoor
*gaat verder studeren*
BTW, ik wou niet requesten, maar ik kan het ni laten:
The Gift - The 7th day (Main mix)
Rio Klein - Fearless (Push remix)
Moon Project - Moments are forever
Push - Journey of life (Original mix)
Quadran - Unlovable (M.I.K.E. remix)
Originally posted by Jasperovitsj
BTW, ik wou niet requesten, maar ik kan het ni laten:
The Gift - The 7th day (Main mix)
Rio Klein - Fearless (Push remix)
Moon Project - Moments are forever
Push - Journey of life (Original mix)
Quadran - Unlovable (M.I.K.E. remix)
Als The Gift - Love Angel erbij had gestaan, was deze lijst compleet geweest.
Uitstekende keuze!
___________________
No Rules, Great Old
Jun-03-2006 16:57
Synthesia
Tranzy States of Mind
Registered: Jun 2005
Location: Belgium
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Quadran - Unlovable (M.I.K.E. remix)
I second that request!!!
Gaat een zalig feestje worden, en TOR met plezier
Bij deze dus:
Aurélie
BZRK
TOR
Nagib
Synthesia
___________________
15/10 - Tiesto @ La Rocca, Lier
11/11 - Armin Only @ Ahoy, Rotterdam
Jun-03-2006 16:59
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Location: Belgium
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Punten > feesten
Op het moment toch, zeker omdat ik toch half en half nog op weg ben naar een onderscheiding en dat natuurlijk niet wil weggooien.
Graden stellen niets voor en zijn toch waardeloos; ge zijt erdoor of nie; tis da die telt
Als ge denkt er makkelijk door te geraken dan gaat ge toch gewoon (trouwens onderscheiding kan je ook in 2de zit halen )
Jun-03-2006 17:09
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
quote:
Originally posted by Push2005
Graden stellen niets voor en zijn toch waardeloos; ge zijt erdoor of nie; tis da die telt
(trouwens onderscheiding kan je ook in 2de zit halen )
Dat denk je maar
Er zijn enorm veel bedrijven die bij sollicitaties/interviews/assessments vragen of je vaak 2de zit en/of onderscheiding hebt gehaald. Zeker bij de resultaten van de laatste 2 jaar kan dat echt wel belangrijk blijken hoor
Plus, ik doe het ook wat voor mezelf, aangezien mijn zusje vorig jaar net onderscheiding heeft gehaald (Hogeschool weliswaar ), en ik met mijn 65% precies maar matig gepresteerd had. Dus tijd om orde op zaken te stellen
@ Progrez: Als het aan mij lag gaf ik nog minstens 20 requests, of stelde ik op voorhand gewoon zelf een playlist samen, en Love Angel zou daar inderdaad ook bijzitten!
Maar het is Fred die draait, en ik heb er alle vertrouwen in dat hij zelf een heel goeie selectie zal maken! En kom, nagenoeg ELKE M.I.K.E. plaat is een feest, dus zo veel maakt het ook niet uit
Originally posted by Jasperovitsj
Dat denk je maar
Er zijn enorm veel bedrijven die bij sollicitaties/interviews/assessments vragen of je vaak 2de zit en/of onderscheiding hebt gehaald. Zeker bij de resultaten van de laatste 2 jaar kan dat echt wel belangrijk blijken hoor
Dat is echte nonsense hoor; ze zullen er wel een blik naar gunnen maar het is niet doorslaggevend. Dat speelt enkel bij een select groepje top-bedrijven een rol. In de meeste KMO's werkt het zelfs contra-productief. Veel mensen die grootste onderscheiding enzo halen zijn echte 'nerds' geworden dat ze hoge eisen stellen en het ze aan elke vorm van spontaniteit en praktijkervaring ontbreekt . Deze mensen horen amper thuis in de privésector en moeten dan maar ergens anders werk gaan zoeken (overheid).
Mijn vader heeft nog aanwervingen gedaan voor verschillende bedrijven en kan u verzekeren dat graden voor 90% van je werkgevers geen bal uitmaakt . En idd zoals je zegt; als er EEN graad zou tellen dan is het die van je laatste jaar...
Dat je het voor jezelf doet is een andere zaak en kan ik waarderen
Jun-03-2006 17:25
Dj Mike Foston
Senior tranceaddict
Registered: Aug 2004
Location: Mechelen (Belgium)
quote:
Originally posted by Push2005
Dat is echte nonsense hoor; ze zullen er wel een blik naar gunnen maar het is niet doorslaggevend. Dat speelt enkel bij een select groepje top-bedrijven een rol. In de meeste KMO's werkt het zelfs contra-productief. Veel mensen die grootste onderscheiding enzo halen zijn echte 'nerds' geworden dat ze hoge eisen stellen en het ze aan elke vorm van spontaniteit en praktijkervaring ontbreekt . Deze mensen horen amper thuis in de privésector en moeten dan maar ergens anders werk gaan zoeken (overheid).
Mijn vader heeft nog aanwervingen gedaan voor verschillende bedrijven en kan u verzekeren dat graden voor 90% van je werkgevers geen bal uitmaakt . En idd zoals je zegt; als er EEN graad zou tellen dan is het die van je laatste jaar...
Dat je het voor jezelf doet is een andere zaak en kan ik waarderen
I agree completely on that !
Onderscheiding of niet, 2 de zit of niet, maakt voor het merendeel van de werkgevers weinig uit. De meeste bedrijven vragen zelfs gewoon uw diploma niet op. Liegen heeft ook weinig zin, aangezien je snel door de mand zult vallen.
Veel belangrijker zijn motivatie, persoonlijkheid en interesse in het bedrijf en nog enkele dat ik wss vergeet...
Bon, mijn punt was dus NIET dat uw punten de belangrijkste factor in een sollicitatie zijn, maar WEL dat het bij een twijfelgeval de doorslag kan geven vanwege de associaties die je er mee kan maken (inzet, doorzettingsvermogen, engagement, intelligentie,...).
Het wordt sowieso een moeilijke selectie, veel hangt ook af van het volk (en dan bedoel ik de niet BETAz ) Want als ze (die anderen dus) staan te gapen... ben je haast veplicht alle hits te draaien...
hhhmmmzzz..
Heb er een aantal in mijn hoofd die ik zeker wil spelen... maar ze zijn zo moelijk aan elkaar te plakken...
Ik heb ook een paar heel oude platen mee... maar die zijn haast niet te draaien (kraakt mindert na flesje vinyl-cleaner, maar zo zijn zo snel meneer )
Sorry voor dit intermezzo, was effe luidop aan het denken...