Originally posted by mellow_head
Ja lol Silverstone, het saaiste parcours
Da's een zalig circuit, jong.
Jun-11-2006 10:44
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Ik zit met een dilemma. Zou ik om 15u naar Servië-Montenegro - Nederland zien of naar finale Roland Garros (Federer - Nadal) ?
voetbal zien, en zappen naar den tennis vanaf het spel ne moment stilligt (+ tijdens de rust natuurlijk) =), zo doe ik het toch meestal .
speciaal vroeg (9h \o/!) begonnen met leren vanmorgend zodat ik de match vanmiddag kan zien =>
Jun-11-2006 11:45
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
Nederland op voorsprong!
Typisch hoe ze nu al "tis stil aan de overkant" aan't zingen zijn
Jun-11-2006 13:22
Meltoz
Ferry Corsten Addict
Registered: Nov 2003
Hebben op't werk een soort van weddenschap lopen, inzet: €5. HIER kan je m'ne pronostiek zien... ( je kan dit excelmeesterwerkje ook herbruiken ) Heb't ni zo goed ingevuld als ge't mij vraagt
Jun-11-2006 13:32
Vishnu
sound designer
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by Meltoz
Hebben op't werk een soort van weddenschap lopen, inzet: €5. HIER kan je m'ne pronostiek zien... ( je kan dit excelmeesterwerkje ook herbruiken ) Heb't ni zo goed ingevuld als ge't mij vraagt
Van een meesterwerkje gesproken
Bij ons ist ook 5 euro inzet, sta momenteel aan d leiding maar nog ozoveel matchen te gaan