|
| quote: | Originally posted by oDrori
בשם עצמי אני אגיד שבשביל שהטראק יהיה מסחרי (כלומר, ממוסחר מראש, קרא את הטרד שקוראים לו "למה טיאסטו מספר 1") הקהל צריך לקלוט אותו מראש מה שאומר שיש לו איזה סופר גימיק... מה שלא תמיד יש בכל אחד מאלה בגלל זה אני קורא לזה התמסחרות. תכל'ס אני לא נגד הטראק שמתמסחר אני נגד התופעה, שיוצרת אהבה ריקה כזאת של הציבור לטראק, אוהבים מהר זורקים מהר כזה, וככה טראקים שאנחנו מחשיבים לקלאסיקה ראה סיילנס ראה רפצ'ר ראה עוד רבים וטובים, הופפכים ללהיטים ויוצאים לנו מכל החורים ואפחד לא אוהב אותם בגלל העומק המוזיקלי או הווקאל המדהים וכו', זה אהבה שטחית כזאת כמו לבריטני ספירס או בקסטריט בויז או משהו כזה. |
תראה, הטראקים האלה היו מיועדים למסחור, אם לא הם לא היו משתחררים כמו שהם השתחררו, ובסיילנס או רפצ'ר אין הרבה עומק מוזיקלי... מצטער לבשר, זה על אותו סולם שרוב הטראקים בנויים עליו ומלים שטוטיות של ילדות קטנות על אהבה וכאלה, לסיילנס אולי יש מלים קצת יותר חכמות, אבל גם שם, אותו סולם... רוב הטראקים אפילו יוצאים עם אותה בניה... אבל אני מניח שזה למטרת תקלוט אז נסלח להם... דברים באמת מקוריים אפשר למצוא בז'אנרים היותר חדשים, כמו הארד, מינימל, וכו'...
אפילו הפסיכודלי כבר לא מחדש הרבה, אותם אפקטים, ובכל טראק יש אפקטים אחרים, אבל אותו רעיון...
___________________
Music----is----universaL
Pay a visit good fella:
Xetro's MySpace
Xetro's Facebook page
|