Registered: Dec 2005
Location: East-Flanders, Erpe-Mere
quote:
Originally posted by Devilex
Voila mijn ticket is ondertussen ook binnen,
+1
Aug-29-2006 16:54
Gevork
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2005
Location: Antwerp,Belgium
Vorig jaar geweest.
Barst slechte geluid.Das een reden om ni te gaan dees jaar!
Ah ja ni te vergeten, marginaal volk dat er rond loopt
Sep-01-2006 15:26
Den Backer
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2005
Location: East-Flanders, Erpe-Mere
quote:
Originally posted by Gevork
Vorig jaar geweest.
Barst slechte geluid.Das een reden om ni te gaan dees jaar!
Ah ja ni te vergeten, marginaal volk dat er rond loopt
Euhm, dan is de helft van de beta's marginaal volgens u!?
Sep-01-2006 16:17
Bl@ckOut
Addicted 2 Trance
Registered: Nov 2005
Location: Hemiksem, Belgium
quote:
Originally posted by Gevork
Vorig jaar geweest.
Barst slechte geluid.Das een reden om ni te gaan dees jaar!
Ik vond 't over het algemeen wel goed vorig jaar.
quote:
Ah ja ni te vergeten, marginaal volk dat er rond loopt
Da loopt er tegenwoordig overal wel rond zenne
___________________
Sep-01-2006 16:22
Hydra
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2003
Location: Antwerp
Gevork,
Ik ben nu 3 of 4 keer geweest daar en vorige keer was het geluid het slechtst. Ik heb er vertrouwen in dat het deze keer weer in orde zal zijn. Vorig jaar is trouwens moeilijk te vergelijken met de edities van daarvoor, gewoon door Tiësto. Trekt ook een ander soort volk enzo...
Trouwens, als ik naar een evenement ga dan ga ik niet voor het volk dat ik daar zal zien. Ik ga om mij ZELF (met mijn maten) te amuseren. Wat de rest doet maakt me niks uit.
Sep-01-2006 16:24
Aurélie
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2003
Location: Leuven
Het geluid op re:activated was zéér goed nochtans. En al zeker naar Sportpaleisnormen . Beste dat ik ooit al gehoord heb daar.
___________________
http://www.glitterati.be
Sep-01-2006 16:56
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
Location: in trance
morgen ook eens gaan voor tickets
___________________
I keep the pain of a broken soul ...
Sep-01-2006 17:13
FenixStyle
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2006
Location: Opoeteren
quote:
Originally posted by Aurélie
Het geluid op re:activated was zéér goed nochtans. En al zeker naar Sportpaleisnormen . Beste dat ik ooit al gehoord heb daar.
Vorig jaar hebben ze zichzelf gewoon iets te fel willen overtreffen, waardoor het geluid niet meer om aan te horen was.. Maar dit jaar werd er terug een goeie sound beloofd..
Hoe dan ook, bij een event in het "Krotpaleis" zult ge nooit een schitterend geluid krijgen...
Sep-01-2006 17:39
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
Daarstraks in Sound Station gehoord dat in de vooravond zowel M.I.K.E. als Markus Schulz daar langskomen om een beetje te draaien en wat te meeten met fans. Eén van de dagen komt er nog een flyer met alle info
Leuke opwarmer voor het feest int sportpaleis in ieder geval
Originally posted by Jasperovitsj
Daarstraks in Sound Station gehoord dat in de vooravond zowel M.I.K.E. als Markus Schulz daar langskomen om een beetje te draaien en wat te meeten met fans. Eén van de dagen komt er nog een flyer met alle info
Leuke opwarmer voor het feest int sportpaleis in ieder geval
Gaat het hier om de Soundstation in Hasselt, of is er soms nog ergens een?
Indien het effectief in Hasselt is, zou het echt wel de ideale opwarmer zijn aangezien we daar toch al de trein nemen richting Antwerpen!
___________________
.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.
Sep-02-2006 19:38
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
Location: Drongen - Baarle
quote:
Originally posted by FenixStyle
Hoe dan ook, bij een event in het "Krotpaleis" zult ge nooit een schitterend geluid krijgen...
die akkoesitiek is wel te regelen domoor
Sep-02-2006 20:09
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
Location: Drongen - Baarle
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Daarstraks in Sound Station gehoord dat in de vooravond zowel M.I.K.E. als Markus Schulz daar langskomen om een beetje te draaien en wat te meeten met fans. Eén van de dagen komt er nog een flyer met alle info
Leuke opwarmer voor het feest int sportpaleis in ieder geval