|
OK, we zijn al uitgeschakeld na de eerste match, wie da nog ni doorheeft kent nix van voetbal het was een MUST om te winnen gisteren, en ni alleen winnen (1-0), ma liefst met zoveel mogelijk doelpunten. Het is ni gebeurd, een schandalige wedstrijd van de Belgen, zoals we het gewoon zijn, ze zullen NOOIT get bereiken as ze zo verder blijven doen. De beste man opt veld was (duh) Kompany, toen die geblesseerd naar de kant moest was het al voorbij...tot de inbreng van Huysegems (tweede beste Belg naast Kompany imo), heeft paar goede voorzetten gegeven die ni aankwamen, ma waar ik mij ech aan opjaag is da ze die SEUT van een Simons captain maken ipv Goor! De Belgen liepen ALLEMAAL buiten hun positie (behalve Vandeborre en Buffel). Hoefkens, Simons, Vermaelen MOETEN DRINGEND UIT DE SELECTIE VERDWIJNEN. Het zijn DIE spelers die de boel verkloten door voor ied in te gaan lopen en hun plaats ni te dekke! Over twee weken is het IN Armenië...ik heb weinig hoop 
___________________

FRVADE THE HARDEST INTERNET ENIGMA
JIMS!
|