|
Theseus, laat ff weten wanneer je in Utrecht draait! Kom ik je opzoeken met mijn dikke buuk. Tenminste, als het een leuk feestje is ļ Wat is je dj naam?
Chicane: fijn dat je je weer wat beter voelt. Depressief zijn is geen ruk aan. Degene die depressie heeft uitgevonden is een lul. ļ
Donna, ben het met je eens, ook ik had al mijn uitproberen niet willen missen. Hele leuke dingen meegemaakt, maar ook diverse lessen geleerd en mezelf in speigelbeeld kunnen zien. Ik zeg dan ook altijd ¡¥ik heb geen spijt van dingen die ik heb gedaan, en ik wil geen spijt krijgen van dingen die ik niet heb gedaan¡¦. Ofzoiets.
Basvh: coke verklaart voor mij de toegenomen agressiviteit waar oa Chicane het over heeft. Coke is een koude drug die niet echt de wereldliefde propageert. Ik snap niet waarom mensen zich daartoe aangetrokken voelen. Geef mij de hippie-feelings maar hoor!
En over gezeik: ik denk dat iedereen zijn eigen manier van probleem-oplossen heeft. Voor mij werkt nog altijd het beste: gezond eten, regelmaat, genoeg slapen. Dat zijn mijn basisbehoeftes. Als die drie goed gaan, is het pas tijd voor leuke dingen, anders wordt het een vlucht. Soms voelen mensen zich zo kut dat ze zichzelf niet meer in hun basisbehoeftes kunnen voorzien, en dan is stappen niet echt een beste optie...
Ik hoop ook dat het met Tim ok is. Ben twee maanden terug mijn foon kwijtgeraakt, kan dus niemand meer bellen/sms-en. (geen sms dus met oud en nieuw Opti, tenzij je me je nr smst!)
Kolkie: wellicht eens wat meditatie-oefeningen doen zodat je de stoplichtstress aankunt? ļ
Ik ken ook nog heel wat mensen die nu al 35+ zijn en nog geregeld goed loos gaan. Op zich niets mis mee, maar wel als dat je belet om te kijken wat je met je toekomst wil, wat je van plan bent en hoe je jezelf over 10 jaar ziet.
Ik ben deze weken druk aan het klussen voor ons nieuwe huisje. Wordt erg mooi, vandaag heeft Luc de vloer erin gelegd. Zaterdag verhuizen, kan niet wachten!
|