CD&V wint hier gelukkig ook in mijn boeregemeentje Zulte met 62,4 %. Er zijn hier trouwens maar 2 partijen: CD&V en VLD
Oct-08-2006 21:27
FenixStyle
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2006
Hier in Maaseik geen verrassingen en heeft CD&V dus gewonnen..
Oct-08-2006 22:14
massiveK
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2006
Spa heeft toch meer stem dan het VB (in antwerpen) dit keer en dat is een premiere.. Ik denk niet dat je kan dat uitleggen alleen door de migrantenstemrecht.
OOk in gent en in Mechelen is het VB niet goed...
Bye Bye De Winter
Oct-08-2006 22:32
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
schitterend resultaat in antwerpen city
Oct-09-2006 08:08
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Bertn
schitterend resultaat in antwerpen city
Kheb ni voor de Petriek gestemd, maar kben ook niet ontevreden. Hij heeft het zeker niet slecht gedaan toen hij da voos wijf van een Detiège opvolgde.
Maar dit resultaat op het migrantenstemrecht steken is vrij onnozel imho. De meeste migranten gaan echt niet de moeite nemen om naar het stemlokaal te gaan hoor, het zijn er niet veel die zich echt iets van de politiek aantrekken.
Registered: Jan 2004
+1
ik denk echt niet dat het migrantenstemrecht voor een verdubbeling van de spa gezorgd heeft
trouwens, is het niet zo dat de randgemeentes van antwerpen zowiezo veel meer bevolkt zijn door allochtonen dan antwerpen zelf?
Oct-09-2006 08:27
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Bertn
+1
ik denk echt niet dat het migrantenstemrecht voor een verdubbeling van de spa gezorgd heeft
trouwens, is het niet zo dat de randgemeentes van antwerpen zowiezo veel meer bevolkt zijn door allochtonen dan antwerpen zelf?
ja, de snel-belg-wet brengt eindelijk op. Politiek ging het niet, de rechtbank heeft niet veel uitgehaald, extra kiezers toevoegen heeft wel geholpen.
Slecht voor de toekomst van vlaanderen als het resultaat volgend jaar ook zo is.
Oct-09-2006 11:46
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Ik weet niet hoe het juist zit, maar als ik de cijfertjes zo bekijk heeft de SPA geen enkele stem van het VB afgepakt in antwerpen-centrum... Of zie ik dat verkeerd?
Kan het verlies in borgerhout/enorme winst in schtoten en dergelijke niet gewoon verklaard worden door de stadsvlucht?