Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] Les folles aventures du Boss - aka d&b
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by JoeHell
Le seul post qui restera mythique pour moi c'est son séjour scolaire dans un pays de l'Est avec murge à l'alcool de clous de girofle et gerbe dans toute la chambre d'hôtel, dont le lit, la moquette et la télé

Mais il est peut-être pas ici ?

si je pouvais me rappeler de la fois ou je suis rentré en stop du lycée complètement calciné je pense que t'aurais bien apprécié aussi mais j'ai trop peu de souvenir.
mais je suis sûr que ça a du être violent les passages manquant.

mes seuls souvenirs c'est lorsqu'une personne que je dois connaitre s'arrête en voiture pour m'emmener et que je lui dis "non ça va aller, je fais du stop"
et quand je me suis retrouvé vers une falaise après avoir été déposé au bord d'un bois par des gars encore plus fin rond que moi.

après je me suis réveillé le jeudi matin pour aller en cours

mais aujourd'hui plus d'alcool, c'est mauvais

Old Post Jan-28-2009 12:00  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eddy
DouDou Addict

Registered: Feb 2005

quote:
Originally posted by PyrofraG
Merci Defcon pour le up, j'ai cherché hier en mettant d&b dans title seulement mais je n'ai jamais eu de réponse.

De rien

Old Post Jan-28-2009 12:09  France
Click Here to See the Profile for Eddy Click here to Send Eddy a Private Message Add Eddy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by Eddy
De rien

Je me disais aussi c'est bizarre que Eddy nous ait pas sorti la recherche secrète dont il a le pouvoir

Merci Eddy pour le up

Je me lève et je confirme

Old Post Jan-28-2009 13:27  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by PyrofraG
Merci Defcon pour le up

quote:
Originally posted by Eddy
De rien

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jan-28-2009 14:03  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chasis.fan
Uplift Addict

Registered: Oct 2006

Tain la crise de rire la en me lisant les 3 pages, surtout le mec qui gerbe sous son T Shirt et le fracasseur de 205

Old Post Jan-29-2009 00:22  France
Click Here to See the Profile for chasis.fan Click here to Send chasis.fan a Private Message Add chasis.fan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

gold thread.
Je vais me remettre à lire les reviews, mais pas au bureau sinon je risque encore de passer pour un débile profond à rigoler devant mon écran

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Mar-12-2010 10:11  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

ce thread devrait être stické

Old Post Mar-12-2010 11:53  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Valkyr
tranceaddict

Registered: Jan 2008

Rien à dire, c'est monstrueux

Old Post Mar-13-2010 13:48  France
Click Here to See the Profile for Valkyr Click here to Send Valkyr a Private Message Add Valkyr to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...

Registered: Mar 2008

C'est Mat hein

Old Post Mar-13-2010 17:40  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator

Registered: Dec 2005

on ouvre une sous-section pour hazuria ?

Old Post Mar-14-2010 16:33  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

quote:
Originally posted by greg69
on ouvre une sous-section pour hazuria ?

si ce n'était que l'inauguration hier soir, je crains le pire pour les soirées à venir

Old Post Mar-14-2010 19:46  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...

Registered: Mar 2008

nan, il avait déjà commencé avc nous à FOF en se faisant contrôler par la douane sur le quai de gare du thalys à paris entre autre

Old Post Mar-14-2010 19:51  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] Les folles aventures du Boss - aka d&b
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackvery good proggy style tune [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Tomcraft - "Silence" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:52.

Forum Rules: