Tilt - The World Doesn't Know leuk om nog eens te horen verder andere bommen uit 2005 geselecteerd...
quote:Originally posted by Push2005 Hier Oooh, nice job! Compleet anders dan het origineel (wat wel te verwachten was ), en echt een heel sterke track weeral! Weer zalige geluiden en een heerlijke atmosfeer die je in je tracks weet op te roepen. Ik ben fan
___________________ www.dj-vega.net
DiMaro vs Merayah - Unbelievable rustig housenummerke, plezant om horen als ge aant werken zijt voor school ofzo
___________________ Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision www.djconfig.com Config Mixcloud
Push vs FNP vs Cee Cee Penniston - Finally Strange World
Re:Locate - Rogue
___________________ BeatEvolution.be
Airbase - One Tear Away
quote:Originally posted by Push2005 Hier Btw die Tyas remake is weer echt nutteloos; manman. der is nu ook al een tyas remake van Robert Miles - Children
quote:Originally posted by Config der is nu ook al een tyas remake van Robert Miles - Children Het wordt tijd dat we Sean Tyas zijn gezicht es reworken
Thrillseekers - Synaesthesia (Salon Erna Bangbros 'Got Piano' Rework)
Het is weer eens iets buiten mijn genre Nelly Furtado - All Good Things (Come To An End) klinkt echt wel fijn
___________________ Ask and you shall receive.