Echt geweldig vond ik kloden gisteren ook ni klimmen op de galibier hing hij meermaals aan het rekkertje
___________________ 12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix) The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)
vasseur heeft het toch slim gespeeld in de laatste kilometers ... en boonen loopt paar puntjes uit op Zabel! leuke tour voor Quickstep.
___________________ Is god a dj ? Yes she is ! I make things move! On the job and in my room !
prachtig gespurd van Vasseur; iedereen keek links, hij ging rechts int gaatje
___________________ listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul
mijn pronostiek: geel: Klöden groen: Boonen bollen: Rasmussen en dat zeg ik al van voor de start van den tour
quote:Originally posted by W!m geel: Klöden groen: Boonen bollen: Rasmussen Dat denk ik ook Als Klöden zijn vorm van de proloog nog heeft in de tijdritten, dan is hij de te kloppen man.
Dinsdag weten we wie de tour wint
quote:Originally posted by Devilex Dinsdag weten we wie de tour wint eh woensdag is er nog aankomst boven op de aubisque en zaterdag nog individuele tijdrit
quote:Originally posted by Eagle` eh woensdag is er nog aankomst boven op de aubisque en zaterdag nog individuele tijdrit Woensdag bedoelde ik, had geen rekening gehouden met de rustdag
Wat een actie van Astana, QSI met Boonen kan hier een fantastische zaak doen. Tegenvaller voor mijn WP in dat geval
___________________ www.wielerprono.be => Team BeTA code: 2d7c7d767d74c1
Waaierritje marvelous
Leuke rit Moreau eruit gereden
Wat een move van de Kazakken
___________________ www.dj-vega.net