Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > DJ TOP 100 DJMAG
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
sbastien4678
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Comment reconnaitre ceux qui produisent et qui jouent par passion pour la musique et ceux qui veulent gagner à tout prix la dj mag star academy?

Old Post Oct-25-2007 14:17  Belgium
Click Here to See the Profile for sbastien4678 Click here to Send sbastien4678 a Private Message Add sbastien4678 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by lost_in_trance
Comment reconnaitre ceux qui produisent et qui jouent par passion pour la musique et ceux qui veulent gagner à tout prix la dj mag star academy?

A la liasse de $ dans leur poche, ou a leur pourcentage d'egocentrisme!

Old Post Oct-25-2007 14:54  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Adria75
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Justice 58éme OWNED BY kyau & Albert
Bob Sinclair OWNED BY Menno
Clamaran OWNED BY John O' Callaghan

meme si on aime pas faut rester objectif ...

Justice c'est des newcomers, qui cartonne au etats unis qui ont fait un album qui c'est vendu enormenent.

Bob sinclar il a beaucoup plus de notoriete que menno de jong. c'est sur que menno de jong il est connu dans le millieu trance, mais bob sinclar c'est la meme chose dans le millieu House ... sauf que sinclar il a beaucoup plus de notoriété mondialement de part son label, ces dates, ces tournées, et ces prods et pas forcement celle commerciale qu'on nous martel en france. donc c'est sur que y'a pas mal de connerie dans ce top, mais bon c'est pas parce qu'on prefere un artiste qui est connu dans un style qu'il doit etre devant ce qu'on aime pas.

tu cites 3 artistes house contre 3 artistes Trance, et en plus de ca 3 francais.

je trouves ca normal

Old Post Oct-25-2007 15:03  Sweden
Click Here to See the Profile for Adria75 Click here to Send Adria75 a Private Message Visit Adria75's homepage! Add Adria75 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by Adria75
meme si on aime pas faut rester objectif ...

Justice c'est des newcomers, qui cartonne au etats unis qui ont fait un album qui c'est vendu enormenent.

Bob sinclar il a beaucoup plus de notoriete que menno de jong. c'est sur que menno de jong il est connu dans le millieu trance, mais bob sinclar c'est la meme chose dans le millieu House ... sauf que sinclar il a beaucoup plus de notoriété mondialement de part son label, ces dates, ces tournées, et ces prods et pas forcement celle commerciale qu'on nous martel en france. donc c'est sur que y'a pas mal de connerie dans ce top, mais bon c'est pas parce qu'on prefere un artiste qui est connu dans un style qu'il doit etre devant ce qu'on aime pas.

tu cites 3 artistes house contre 3 artistes Trance, et en plus de ca 3 francais.

je trouves ca normal

oui sauf que "owned by" ça veut dire en l'occurence l'inverse, c'est à dire que les artistes trance cités sont mieux classés que les artistes house...

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Oct-25-2007 15:09  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Adria75
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

LOL!!

FAUT que je revise mon anglais alors

autant pour moi

JE SORS

Old Post Oct-25-2007 15:18  Sweden
Click Here to See the Profile for Adria75 Click here to Send Adria75 a Private Message Visit Adria75's homepage! Add Adria75 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

Mais non reste, moi aussi je préfère Justice à Kyau & Albert

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Oct-25-2007 15:21  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:

FAUT que je revise mon anglais alors

autant pour moi

le français aussi par la même occase

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Oct-25-2007 15:35  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

Ca bouge un peu, content pour Armin et content de ne pas voir PVD cette année encore ...

Old Post Oct-25-2007 15:50  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
c'est vrai que y'a tout plein de truc rigolo

Miss Kittin OWNED BY Sebastian Ingrosso
DJ Rush OWNED BY Johan Gielen
Laurent Garnier OWNED BY Erol Alkan
Hype OWNED BY Luciano
Matt Hardwick OWNED BY Nick Warren
Marco V OWNED BY Richie Hawtin
Tiësto OWNED BY Armin van Buuren.....

oulala qu'est ce que c'est drôle j'en suis tout retourné

Old Post Oct-25-2007 16:16  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

quote:

J'vois pas le rapport entre les owner et les owned
Surtt le classement il own rien du tout..

Old Post Oct-25-2007 17:06  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Ca schtroumpf à coté de la plaque chez certains je crois.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Oct-25-2007 17:30  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by d&b
c'est vrai que y'a tout plein de truc rigolo

Miss Kittin OWNED BY Sebastian Ingrosso
DJ Rush OWNED BY Johan Gielen
Laurent Garnier OWNED BY Erol Alkan
Hype OWNED BY Luciano
Matt Hardwick OWNED BY Nick Warren
Marco V OWNED BY Richie Hawtin
Tiësto OWNED BY Armin van Buuren.....

oulala qu'est ce que c'est drôle j'en suis tout retourné

on a retrouvé le d&b d'antan dediou

Ca fait plaisir en ce début d'hiver, on va bien se marrer

Old Post Oct-25-2007 17:33 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > DJ TOP 100 DJMAG
Post New Thread    Post A Reply

Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackClassic tune I cant remember!! Help [2004] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Act - "Something About You" (DJ Garry Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:59.

Forum Rules: