Valt idd echt wel reuze mee,vrouwen mogen meer dan mannen hebbik gemerkt
Mannen met sportschoenen,sportmerkjes op shirts(zoals een klein adidas of nike friemeltje op een mouw) hebbik gezien dat ze eruit gezet werden,wat ik overigens best wel achterlijk vind.....
Doe gewoon wat leuks aan,hoeft echttt niet belachelijk netjes ofzo,ze houden daar gewoon van partyppl,degenen met oranje wegenbouw broeken komen zeker binnen wat ik dan weer niet kan waarderen
Wat ik wel onwijs vette partykleding vind maar dat moet je dan ook weer wel staan,is wat PH bv aanhad tijdens impulz,retevet
Maar daar zie ik niet al de leden van TA in lopen en nee das geen kritiek maar daar zijn niet veel personen voor weggelegd,Lexie&Jap zouden dat eigenlijk ook moeten doen
Maaaar maak je dus niet te druk,doe gewoon iets relaxed aan en niks aan t handje,en ga niet met een grote groep jonkies naar binnen dan heb je ook probs
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Ben zowiezo al geen grote PvD fan, heb wel wat livesetjes van die kerel, maar vind het nou niet echt uitmuntend.
En er bestaat een hele grote kans dat ik VIP tickets krijg voor Sensation White.
Oom van vriend van me doet vaak versieringen voor ID&T feesten. Heb al eens geholpen met opbouwen voor Innercity (kwamen toen vliegtuigjes uit de lucht)
Maar was ziek op de dag van Innercity zelf
Dus dat feest toen gemist, vriend van me kreeg toen gratis VIP kaarten + 65 euro voor helpen.
Morgen heeft die gast een afspraak bij ID&T, dus dan weet ik meer.
Maar zit dus een grote kans in dat ik op Sensation te vinden ben, eerst helpen opbouwen en dan partyen en 65 euro rijker
Jul-01-2002 16:34
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
hehe wij hebben gratis vip kaarten voor sensation afgeslagen voor pvd
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Jul-01-2002 16:42
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
quote:
Originally posted by Donna
hehe wij hebben gratis vip kaarten voor sensation afgeslagen voor pvd
Moet je wel komen!
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Jul-01-2002 16:53
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
Alles gaat r voor uit de kast,reken daar maar op
k moet wel zonder te slapen de volgende dag me kiddies weer ophalen maar zelfs daar is wel overheen te komen,dan doen rv en ik wel aflosdienst zondag,omstebeurt pittuh
Voor hun t zelfde als een normale nachtdienst van mij,nursie zijn ruled
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Jul-01-2002 18:41
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
aargh!!
was t maar vast zaterdag
bij elke pvd set krijg ik meer de kriebels.....ik heb zo'n ZIIHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jul-01-2002 20:07
PatMcGroin
lost
Registered: Sep 2001
Location: here? there?
hmmm...i can't read any of that but anyway....
*looks at ticket for pvd @ eau*
*smiles*
*goes nuts*
i can't wait!
but i do have one dilema.....IF i can't get a locker at the train station to put my bag into, can i keep my bag in one of your cars for as long as we're partying??? i'm only going to den haag for the party....oh btw, how do i find club eau...lol....i should be more organized
Jul-02-2002 11:29
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
Especially for PatMcGroin:
Are we gonne meet!!!!!!
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Jul-02-2002 11:31
PatMcGroin
lost
Registered: Sep 2001
Location: here? there?
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Especially for PatMcGroin:
Are we gonne meet!!!!!!
of course!
Jul-02-2002 11:34
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
cool that you are coming too pat!
I kinda missed you @ impulz , allthough you are almost standing next to me on the meetingpicture
under normal circumstances you could put your stuff in my car, but I don't know what time I will arrive, but what I do know is that I leave waaaaaaaaaaaaaaaaaay too early, since my cousin (with who I am coming with) has to work the next morning @ 9 am and we have to drive back for 3 hours
___________________
Progressive
Hard = goed
Jul-02-2002 12:07
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
oh cool pat,so if im gonna make it,we'll meet again
btw there's a place you can put yer bag @ club eau,you pay a few euro's more i thought for a bag but it aint much....
Im gonna be there late,else you could place yer bag in my car...
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Jul-02-2002 12:24
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
He's gonne call me in the evening and I'll pick him up (or something), so everything is arranged.
Or Pat, you can meet up with Miss P because all other foreign TA n00bjes be there as well.
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..