|
|
|
|
 |
Jappio
.
Registered: Dec 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Blik
ja ze hebben dezelfde standpunten, maar daar is het ook mee gezegd, Fortuyn wist hoe die de problemen kon oplossen, die kon het waarmaken wat die zei (ben ik van overtuigd). Ik ben er niet van overtuigd dat de rest van LPF dat ook weet... |
Dat moet nog maar blijken.. Maar het gaat er gewoon om dat als je de partij nu afschaft, je die moordenaar zn zin geeft.. dat kan toch nooit de bedoeling zijn??
|
|
May-06-2002 20:39
|
|
|
 |
 |
Jappio
.
|
|
|
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik snap de frustraties natuurlijk wel en tuurlijk zijn er problemen met buitenlanders en alles wat ermee samenhangt. De criminaliteit statistieken liegen er niet om en die zal ik ook niet ontkennen. Maar om gelijk te opperen om de buitenlandsewijken niet te sparen met rellen is nou niet echt een oplossing en is naar mijn mening alleen maar meer problemen veroorzaken. |
volgens mij waren dit mijn woorden niet..
|
|
May-06-2002 20:41
|
|
|
 |
 |
Jappio
.
|
|
|
| quote: | Originally posted by arno
Het is dus echt hoog tijd dat er is een keer zoiets gebeurt, want de politie doet nooit wat aan zulke gasten, en dan moet de bevolking zelf maar laten zien dat ze er genoeg van hebben. |
en dat gaat al helemaal niet helpen..
|
|
May-06-2002 20:42
|
|
|
 |
 |
Jappio
.
|
|
|
| quote: | Originally posted by arno
dat in je vorige post waren mijn woorden.
en er moet toch iets gebeuren. |
Tuurlijk dat vind ik ook, maar door jou ideeen uit te voeren gaat t helemaal fout.. En als het zo makkelijk was geweest, dan hadden ze er lang een oplossing voor gevonden.. Maar ja, we zien wel wat er allemaal gaat gebeuren, ik hoop alleen dat nu niet die ideeen die Pim had, helemaal verdwijnen.. Want dat er een probleem is dat is duidelijk, en er moeten nu ook gewoon concreet oplossingen komen, anders loopt dit echt heel erg gigantisch uit de hand..
|
|
May-06-2002 20:48
|
|
|
 |
 |
arno
crack addict

Registered: Apr 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Jappio
Tuurlijk dat vind ik ook, maar door jou ideeen uit te voeren gaat t helemaal fout.. En als het zo makkelijk was geweest, dan hadden ze er lang een oplossing voor gevonden.. Maar ja, we zien wel wat er allemaal gaat gebeuren, ik hoop alleen dat nu niet die ideeen die Pim had, helemaal verdwijnen.. Want dat er een probleem is dat is duidelijk, en er moeten nu ook gewoon concreet oplossingen komen, anders loopt dit echt heel erg gigantisch uit de hand.. |
mmmm ok mijn idee was stom, was ook niet 100% serieus bedoeld, maar ik denk dat het nou sowieso uit de hand gaat lopen, want echt bijna iedereen die ik ken hier in rotterdam had het al niet zo op buitenlanders (als blanke jongere wordt je hier gewoon veel lastig gevallen) En ik denk dat voor veel mensen (inclusief mij) de maat nu gewoon vol is.

And then she said:...
"What did you just gave me? "
And he said:...
"....XTC............XTC......."
And then...
HE FUCKED HER ALL NIGHT !!!!
|
|
May-06-2002 20:52
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 22:13.
Forum Rules: