|
Hallo allemaal,
ik kwam hier vroeger errug vaak. Zal vertellen waarom dat nu eigenlijk nooit meer is en wat er in mijn ogen aan de hand is hier.
In het prille begin van het Holland-forum (toen er nog discussies waren of we wel in het Nederlands mochten/konden praten hier) had iedereen respect voor elkaars mening. Als iemand iets vond of als iemand wat dacht werd hij in z'n waarde gelaten en als iets ongeargumenteerd was werd er om uitleg gevraagd.
Oke, het forum is misschien flink wat groter geworden met een flinke hoeveelheid members. En ookal gaat het nu ook veel meer dan in het begin om andere zaken dan muziek. Maar zolang iedereen elkaar een eigen mening gunt moet er nix aan de hand zijn. Ookal staat 'ie haaks op wat jij denkt.
Ik ging naar Sensation 2001, daarom werd ik uitgelachen hier. Door verd*mme gasten die hier nog maar net lid waren.
Ik erger me op Trance-Energy aan het publiek wat er daar rondloopt (ik beargumenteer het zelfs), krijg ik het verwijt naar m'n kop dat ik daar zelf met een spijkerbroekie aan hee-hoo loop te roepen. Hierna was het voor mij afgelopen op dit forum, zonde van de vele leuke mensen hier, maar ik had er geen zin meer in.
Laat mensen in hun waarde, ook op zoiets onpersoonlijks als een forum op internet.
Hulde aan de mods die dit forum levend proberen te houden. Mensen die het forum lopen te verzieken en na enkele waarschuwingen nog doorgaan hiermee moeten gebanned worden. Dat gebeurt overal op het internet, dus dat moet hier ook zo zijn. Het blijkt hypocriet om te denken dat dat op het "gezellige" TA-forum niet voor zou komen. Als iedereen zich 'normaal' zou gedragen met respect voor elkaar dan heb je niet eens moderators nodig.
Ik hoop dat het hier nog eens zo gezellig wordt dat ik wat vaker kom kijken hier. Mvg,
Mysteric
| quote: | It's about music!!! Not one music style is better as the other, not one music style is more truly than the other, the whole thing is based on respect.
It's all about respect, respect to the music, respect to the Dj's, respect to the crowd and respect to each other.
It's all music, music never seperate people!
|
|