shite vikken lång jävla tråd ;-)
oj oj oj.. jag läser här för sällan men nu har jag iaf plöjt igenom den där tråden. Det är jag som är en i det där s.k. "Amnesia-gänget" i Lund. Tänkte förklara några saker som ni snackat om:
1) "Amnesia-gängets privata fester" är egentligen mest jag själv som dragit ihop alla trancediggare i vänskapskretsen och som mest har vi väl vart 40pers i vår nationslokal. Det var iofs skitkul och jag känner ett par riktigt bra DJs som bara kommer och spelar/super för att det är kul. Inget knark är inblandat/tillåtet, det är det heller inte på den "riktiga" klubben som nationen driver: - Club AmnesiA det är en vanlig studentklubb som helt enkelt spelar trance (och gör det bra)
2) Att ha fest här nere går inte bara på sommmaren utan året runt i princip. Som tjänsteman (jag är) kan man hyra lokalen utan personal men iaf tillgång till kylar, djbås, högtalare, ljus, rök - för 750kr vilket är ett mycket överkomligt pris. Man får då i princip vara där hur länge man vill under ett dygn (som mest) men dom som bor på huset uppskattar INTE om man lirar hög bas efter klockan 2, vilket tar av udden lite av festen vid det klockslaget.
3) Sovplatser... hmmm tja man kan ju alltid höra med alla polare. Ni skulle säkert kunna tälta på nationens gräsmatta precis utanför - hahah vilken syn det skulle vara!
4) Ålder. Tja jag tror man kan vara hur liten som helst typ De tre små fester jag har ordnat där har vi inte brytt oss något om något sådant (slutet sällskap med gästlista). Alla har tagit med egen sprit. Dock skulle man kunna sälja sprit men då måste festen vara på en lördag - nationen har inte sprittillstånd på fredagarna.
Jag ska fortsätta hålla reda på den här tråden, varför inte kombinera det med en utgång på något fett ställe i Köpenhamn (och därmed göra det till en två-dagars fest?)