Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA fest?
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by reveal
har folk verkligen letat?

Letat och letat......låt mig formulera om...ingen verkar veta vart man kan få tag på en lokal och därmed vet jag inte vart jag ska leta...

Old Post Jul-07-2002 09:03 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

mind: om vi ska ha det i sthlm så ring "allt om sthlm" å fråga där.....kan inte nummret i huvvet men du borde kunna hitta det ganska lätt iaf...

sometimes it's just so easy

batteries not included.

- dave

Old Post Jul-07-2002 22:42  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by Vizay
mind: om vi ska ha det i sthlm så ring "allt om sthlm" å fråga där.....kan inte nummret i huvvet men du borde kunna hitta det ganska lätt iaf...

sometimes it's just so easy

Mmm men jag är inte rätt man 17 bast och oansvarig hehe.... Måste ha mer än lokal..utrustning...alltså högtalare och allt sånt..bla bla

Old Post Jul-08-2002 00:41 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXton
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2002
HappyHappy shite vikken lång jävla tråd ;-)

oj oj oj.. jag läser här för sällan men nu har jag iaf plöjt igenom den där tråden. Det är jag som är en i det där s.k. "Amnesia-gänget" i Lund. Tänkte förklara några saker som ni snackat om:

1) "Amnesia-gängets privata fester" är egentligen mest jag själv som dragit ihop alla trancediggare i vänskapskretsen och som mest har vi väl vart 40pers i vår nationslokal. Det var iofs skitkul och jag känner ett par riktigt bra DJs som bara kommer och spelar/super för att det är kul. Inget knark är inblandat/tillåtet, det är det heller inte på den "riktiga" klubben som nationen driver: - Club AmnesiA det är en vanlig studentklubb som helt enkelt spelar trance (och gör det bra)

2) Att ha fest här nere går inte bara på sommmaren utan året runt i princip. Som tjänsteman (jag är) kan man hyra lokalen utan personal men iaf tillgång till kylar, djbås, högtalare, ljus, rök - för 750kr vilket är ett mycket överkomligt pris. Man får då i princip vara där hur länge man vill under ett dygn (som mest) men dom som bor på huset uppskattar INTE om man lirar hög bas efter klockan 2, vilket tar av udden lite av festen vid det klockslaget.

3) Sovplatser... hmmm tja man kan ju alltid höra med alla polare. Ni skulle säkert kunna tälta på nationens gräsmatta precis utanför - hahah vilken syn det skulle vara!

4) Ålder. Tja jag tror man kan vara hur liten som helst typ De tre små fester jag har ordnat där har vi inte brytt oss något om något sådant (slutet sällskap med gästlista). Alla har tagit med egen sprit. Dock skulle man kunna sälja sprit men då måste festen vara på en lördag - nationen har inte sprittillstånd på fredagarna.

Jag ska fortsätta hålla reda på den här tråden, varför inte kombinera det med en utgång på något fett ställe i Köpenhamn (och därmed göra det till en två-dagars fest?)

Old Post Jul-08-2002 08:10  Sweden
Click Here to See the Profile for eXton Click here to Send eXton a Private Message Visit eXton's homepage! Add eXton to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WhiteRussian
Hooked on smack

Registered: Oct 2001
Re: shite vikken lång jävla tråd ;-)

quote:
Originally posted by eXton
Jag ska fortsätta hålla reda på den här tråden, varför inte kombinera det med en utgång på något fett ställe i Köpenhamn (och därmed göra det till en två-dagars fest?)

Christiania,

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post Jul-08-2002 09:31  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Re: Re: shite vikken lång jävla tråd ;-)

quote:
Originally posted by Vitryss

Christiania,

why am i not suprised vitryss

men de där låter ju jefligt bra....väldigt....*sneglar på alla andra* eller?

batteries not included.

- dave

Old Post Jul-08-2002 23:01  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

hur kan vi inte överväga detta? det är juh precis vad vi letar efter right? Jag är jävligt på!

Old Post Jul-09-2002 09:20 
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001
Re: Re: shite vikken lång jävla tråd ;-)

quote:
Originally posted by Vitryss

Christiania,
Ha ha ha... the one and only Vitryss

Tycker också eXtons grejj låter bra... Nåt att jobba vidare på...

Old Post Jul-09-2002 11:10  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

för att citera yoda .... Definately

batteries not included.

- dave

Old Post Jul-09-2002 22:38  Sweden
mindshooter
Neverchanging avatar

Love

Blir som en liten festival då...alla tar med sig tält! sen kan vi ha små uppträdanden utanför... haha...

Men fan....ärligt...vi måste organisera detta nu.... jag ska göra en lista med folk som ÄR intresserade! Jag vill veta! skriv här eller skicka ett PM... Ni ska alltså vara beredda att glida till Lund.

Old Post Jul-11-2002 09:39 
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

var ju exakt detta jag snackade om men folk verkade inte vara sugna på Lund... men i kombo med nån fet dj i köpenhamn kanske det blir mer aktuellt

Old Post Jul-11-2002 13:09 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

den här threaden verkar ju död nu

Old Post Aug-07-2002 22:30  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA fest?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackId track please [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMegamind - "Sturm Und Drang" (Pleasure Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:22.

Forum Rules: