Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by DJ_Massive
donna glaniskanis yarnie henkie ook
don't forget about me :
beste winnaar,
van harte met je prijs,je prijs komt zo spoedig mogelijk naar je toe.
mocht jou kaartje om een of andere reden niet op tijd aankomen dan stelt
de directie zich niet aansprakelijk voor het kwijt raken/laat bezorgen van je ticket .
wij hebben van uit onze kant uit alles in het werk gesteld om je kaartje op tijd te bezorgen.
we zien je op 29-06-02
heel veel plezier op impulz outdoor
crew
Maar lijkt me toch sterk dat ze dit soort mailtjuhs onder de naam van impulz verzenden.. Ik neem aan dat ze een reputatie hoog te houden hebben, maar goed. Als ik m krijg kan ik mooi een chickie meenemen
LtR!
Jun-27-2002 13:48
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
Ik heb ze ook al binnen en een maat van me waarmee ik ga ookal
dus het is echt NIET fake!!!!
Jun-27-2002 14:09
DjRV
DaleCooperAddict
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by SnuggLe
Eigenlijk nog nooit gedaan.. maar er moet een eerste keer zijn.
Wil het gewoon ein mal proberen, verder nie.
Greetz,
SnuggLe
Weet waar je aan begint.....
Originally posted by kreischer2000
Ik heb net ook ff dat gemaild, hoe lang duurt het voor je een mailtje krijgt?
Dat vroeg ik mij dus ook al af.
Heb nu al 3 keer mailtje gestuurd, maar nog niks gehoord.
Is denk ik nu zon dikke 15 min. geleden...
Jun-27-2002 16:09
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
Het leven is een gekkenhuis!
Eergister: mn rijbewijs gehaald! w00h00!!
Gisteren: Te horen gekregen dat ik een aantal tentamens niet kan herkansen en dat de overgang van mijn studiejaar niet meer mogelijk is; ik mag weer op zoek naar een nieuwe hogeschool, met dank aan een aantal leraren die gewoon hun vakantie belangrijker vonden dan het leven van een student
Vandaag: Hoor ineens dat ik zaterdag vrij ben omdat ik dat MAANDEN geleden op had gegeven omdat ik naar impulz dacht te gaan. Kon dus niet vanwege de tentamens, maar nu dus wel!
Heb toen ik over de gewonnen-kaartjes-regen hoorde heb ik meteen TAIS gebeld (hij deed het laagste bod ) en ALS hij hem op tijd thuisgestuurd krijgt dan ben ik gewoon van de PARTIJ!!!!!
Damn ik heb echt brute gemengde gevoelens.... Rijbewijs w00t, studie f000ck, Impulz w0000000000000000t!!!!!
Originally posted by Little Theseus
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
Het leven is een gekkenhuis!
Eergister: mn rijbewijs gehaald! w00h00!!
Gisteren: Te horen gekregen dat ik een aantal tentamens niet kan herkansen en dat de overgang van mijn studiejaar niet meer mogelijk is; ik mag weer op zoek naar een nieuwe hogeschool, met dank aan een aantal leraren die gewoon hun vakantie belangrijker vonden dan het leven van een student
Vandaag: Hoor ineens dat ik zaterdag vrij ben omdat ik dat MAANDEN geleden op had gegeven omdat ik naar impulz dacht te gaan. Kon dus niet vanwege de tentamens, maar nu dus wel!
Heb toen ik over de gewonnen-kaartjes-regen hoorde heb ik meteen TAIS gebeld (hij deed het laagste bod ) en ALS hij hem op tijd thuisgestuurd krijgt dan ben ik gewoon van de PARTIJ!!!!!
Damn ik heb echt brute gemengde gevoelens.... Rijbewijs w00t, studie f000ck, Impulz w0000000000000000t!!!!!
Morgen weet je het! Nog gefeliciteerd met je rijbewijs trouwens!!! Ennuh, school sux... leraren nog meer
Jun-27-2002 22:20
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Originally posted by Little Theseus
een hoop woorden
Rijbewijs w00t, studie f000ck, Impulz w0000000000000000t!!!!!
Je hebt je rijbewijs ennnn je komt feesten met ons op impulz!!!!
Dis school denk je na t weekend maat weer s aan
Jun-28-2002 06:14
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by kreischer2000
Ik heb net ook ff dat gemaild, hoe lang duurt het voor je een mailtje krijgt?
dat wisselt nogal...
vriendin van me kreeg dus idd een kwartier nadat ze een meeltje met het onderwerp 'PRIJSVRAAG!!!!!!!!!!!" gestuurd had al bericht dat ze gewonnen had.. ik had een paar uur eerder al gestuurd...zonder onderwerp... nix gehoord, dus gisteren maar weer es geprobeerd, nu ook met onderwerp: 'PRIJSVRAAG!!".. binnen kwartier werd er gereplyed... dus ik denk MOOI!.. nog een kwartier later kreeg ik die van een dag eerder terug... is dus nix zinnigs over te zeggen...
Jun-28-2002 06:17
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Kaartjes vantevoren voor UDC feest doen we dus ook nie meer :/ Die € 40 had ik ook zo in de put kunnen gooien
Maar nog ff voor de zekerheid, met voorin de Black-Hole tent bedoelen we dus de ingang van de tent?? Of bij de dj booth?