|
|
|
|
 |
Nastra Azzurro
M. Sanderson aka the Azur

Registered: Jan 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Jukx
Cool!! Wat draai je????
Een vriend van mij moest laatst op een of ander studenten-feest in de Akzel (schrijf ik het zo goed?) in Utrecht draaien, echt wrede techno draaide die, toen is die door iemand die onder andere Shockers heeft georganiseerd (in de techno zaal deed hij de lichten, boven het dj-platform stond die) gevraagd om in de oude Roxy te gaan draaien. Club More heet het tegenwoordig geloof ik. Echt tof!!! |
Ik werd voor dat feestje gevraagd om HH te draaien...Ik vin HH onwijs cheesy...maar Niet dat diepe shit...Ik draaide Op z'n Dj scot project stijl....Iedereen ging uit z'n pan....maar ik draai alles..Ik heb thuis in me box trance techno HH progressive funky house , van alles...maar ik zit de laatste tijd de hardere kant op te gaan...Ik wil vooral meer Franse Techno gaan halen zowiezo meer BXR shit Picotto Piu,,, en natuurlijk meer Overdose Scot projects....en dan wil ik een "Blend" maken van al die stijlen...want dat zijn de vetste stijlen...(,maar ik ben altijd open voor nieuwe shit)
Ten eerste ben ik gewoon blij dat ik nimeer alleen een Bedroom DJ ben.... Maar die gasten die mij moesten beoordelen voor het werk (draaien dus voor hun bedrijfje) waren HEEEEEL erg onder de indruk (zonder te overdrijven, serieus) dus Ik ben Super blij....
Het was ook supervet vrijdag....
Ik zou eerst alleen een half uur draaien maar niemand zei dat ik moest stoppen, ze hadden het niet door....( ik had het naar me zin dus ik had het ook niet door)...ik had uiteindelijk anderhalf uur gedraaid.... Ik eindigde met BEam vs Cyrus - Thunder (dj scot) Dat was egt een killer ....Iedereen Ging uit z'n bol Incl. IK
maar ja ik hoop dat dit een doorbraakje is (die gasten zeiden van wel)
WIE WEET misschien zie je me op Mysteryland HAHA NOT LOL
He de mazzel ik ga ff oefenen
May-28-2001 00:00
|
|
|
 |
 |
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000
|
|
|
| quote: | Originally posted by Nastra Azzurro
Ik werd voor dat feestje gevraagd om HH te draaien...Ik vin HH onwijs cheesy...maar Niet dat diepe shit...Ik draaide Op z'n Dj scot project stijl....Iedereen ging uit z'n pan....maar ik draai alles..Ik heb thuis in me box trance techno HH progressive funky house , van alles...maar ik zit de laatste tijd de hardere kant op te gaan...Ik wil vooral meer Franse Techno gaan halen zowiezo meer BXR shit Picotto Piu,,, en natuurlijk meer Overdose Scot projects....en dan wil ik een "Blend" maken van al die stijlen...want dat zijn de vetste stijlen...(,maar ik ben altijd open voor nieuwe shit)
Ten eerste ben ik gewoon blij dat ik nimeer alleen een Bedroom DJ ben.... Maar die gasten die mij moesten beoordelen voor het werk (draaien dus voor hun bedrijfje) waren HEEEEEL erg onder de indruk (zonder te overdrijven, serieus) dus Ik ben Super blij....
Het was ook supervet vrijdag....
Ik zou eerst alleen een half uur draaien maar niemand zei dat ik moest stoppen, ze hadden het niet door....( ik had het naar me zin dus ik had het ook niet door)...ik had uiteindelijk anderhalf uur gedraaid.... Ik eindigde met BEam vs Cyrus - Thunder (dj scot) Dat was egt een killer ....Iedereen Ging uit z'n bol Incl. IK
maar ja ik hoop dat dit een doorbraakje is (die gasten zeiden van wel)
WIE WEET misschien zie je me op Mysteryland HAHA NOT LOL
He de mazzel ik ga ff oefenen |
Oh das wel heftig dan man!!!
draaien voor hun bedrijfje?? dat snap ik niet helemaal eigenlijk?
he maar Franse Techno, dat ken ik nog niet echt geloof ik... kan je ff een voorbeeld geven ofzo want ik heb er wel is wat over gehoord namelijk!
En je gaat nu nog oefenen??? 2 uur snachts?
maaaarja,
mzzl!!
May-28-2001 00:12
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
May-28-2001 09:24
|
|
|
 |
 |
Nastra Azzurro

|
|
|
May-28-2001 12:52
|
|
|
 |
 |
Bellie
Techno ofcourse!

Registered: Oct 2000
|
|
|
May-28-2001 16:17
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Nastra Azzurro

|
|
|
May-28-2001 20:00
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 08:30.
Forum Rules: