hmm spanje eruit
wel chill voor hiddink, laat ik dan toch maar voor zuid korea worre..
Jun-22-2002 10:39
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Location: 013
quote:
Originally posted by arrows
Halve finale Duitsland - Zuid Korea, wie had dat nou ooit gedacht
GOOO Korea
En ik heb al een voorgevoel dat de zwakste gaat winnen!
Duitsland dus
Kwam net tijdens het zappen op de duitser terecht... het leek wel of Turkije al Wereldkampioen was geworden.. groot feest in Berlijn, Duisburg etc.. Zal wel wat worden als de finale Duitsland - Turkije wordt...
Jun-22-2002 17:33
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by arrows
Ik dacht echt dat Zuid Korea ging verliezen met penalty schieten.
Ze hadden tenslotte als twee penaltys gemist.
Halve finale Duitsland - Zuid Korea, wie had dat nou ooit gedacht
GOOO Korea
ja idd.. die penalties van korea waren echt wel overtuigend!! en nu maar hopen dat ze ook die duitsers der uitgooien, shitttt wat een anitvoetbal was dat gister!!
vin het trouwens wel erg jammer dat senegal der uit is! dioef was mijn held!
Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,
quote:
Originally posted by moogwai
het leek wel of Turkije al Wereldkampioen was geworden.. groot feest in Berlijn, Duisburg etc..
dordrecht ook hoor:S ik word er schijtziek van.. al die otos met vlaggen en toeteren en op straat rijden in stnadbeelden klimmen, het scheffersplein bezetten... ga lekker in istanbul feeste ofzo
wel vet dat korea in d ehalve finale zit hoor scoren tegen korea is wel moeilijk op dit wk.. meestal worde die doelpunte nml afgekeurd
Originally posted by moogwai
Kwam net tijdens het zappen op de duitser terecht... het leek wel of Turkije al Wereldkampioen was geworden.. groot feest in Berlijn, Duisburg etc..
damn hier in groningen ook al met de 1/8ste finales, zat ik net ff rielekst mijn nieuwe platen te luisteren, komt er zo'n dikke groep turken door het dolle heen door de straat gerend.
maareh iig wel vet dat Zuid Korea door is, had er wel een beetje op gerekend sinds die overwinning op Italië. Maarja Spanje blijft natuurlijk wel een supergoede ploeg, ik hoop op een finale Brazilië - Zuid Korea!
Jun-22-2002 20:26
mr.marcello
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Arnhem
quote:
Originally posted by moogwai
En ik heb al een voorgevoel dat de zwakste gaat winnen!
Duitsland dus
Je hebt helemaal gelijk!! De finale zal 'gewoon' Duitsland - Brazilië worden en dan trekken de Duitsers aan het langste eind!!!
Met vriendelijke groet.
Jun-23-2002 12:19
arrows
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
Location:
quote:
Originally posted by mr.marcello
Je hebt helemaal gelijk!! De finale zal 'gewoon' Duitsland - Brazilië worden en dan trekken de Duitsers aan het langste eind!!!
Met vriendelijke groet.
yep, zit er weer in dik in dat Duitsland weer kampioen gaat worden.
Ze hebben alles, de beste doelman, een portie geluk en een spits die alles af maakt. Dit hele tournooi hebben ze maar een tegen doelpunt geincasseerd. Blijkt maar weer dat het een echte toernooiploeg is.
___________________
Jun-23-2002 12:36
mr.marcello
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Arnhem
quote:
Originally posted by arrows
yep, zit er weer in dik in dat Duitsland weer kampioen gaat worden.
Ze hebben alles, de beste doelman, een portie geluk en een spits die alles af maakt. Dit hele tournooi hebben ze maar een tegen doelpunt geincasseerd. Blijkt maar weer dat het een echte toernooiploeg is.
Als je inderdaad alleen al naar die Kahn kijkt.....echt niet normaal wat een voetbalbeest!!! Dat zijn de personen waar een kampioenselftal op kan leunen!!!
Met vriendelijke groet
Jun-23-2002 12:39
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by arrows
yep, zit er weer in dik in dat Duitsland weer kampioen gaat worden.
Ze hebben alles, de beste doelman, een portie geluk en een spits die alles af maakt. Dit hele tournooi hebben ze maar een tegen doelpunt geincasseerd. Blijkt maar weer dat het een echte toernooiploeg is.
en het makkelijkste schema hebben gehad van alle ploegen
w8 maar tot ze tegen brazilie moeten, wordt 4-0 ofzo, ondanks die goede keeper en die spits die af en toe is een balletje erin kopt..
we shall see
Jun-23-2002 14:24
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by Jappio
w8 maar tot ze tegen brazilie moeten, wordt 4-0 ofzo, ondanks die goede keeper en die spits die af en toe is een balletje erin kopt..
dit moet ik effkes kwijt.. die spits van hun, klose dies dus echt nie goed!! met de bal aan de voet is hij zo lam als het maar kan!! kan nie eens een normaal schot op goal krijgen.. alleen in de lucht is hij sterk, meer nie!! spitsje van nix..
Originally posted by Jappio
en het makkelijkste schema hebben gehad van alle ploegen
Dat valt wel mee hoor! Kijk maar eens naar Brazilië, die hebben alleen Engeland maar gehad als zware opponent.....
Maar inderdaad: we shall see!
Met vriendelijke groet.
Jun-23-2002 14:39
mr.marcello
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Arnhem
quote:
Originally posted by TimeportE
dit moet ik effkes kwijt.. die spits van hun, klose dies dus echt nie goed!! met de bal aan de voet is hij zo lam als het maar kan!! kan nie eens een normaal schot op goal krijgen.. alleen in de lucht is hij sterk, meer nie!! spitsje van nix..
Hij is misschien niet zo nadrukkelijk aanwezig op het veld, maar hij kan het wel degelijk hoor!!!
Als ik bijvoorbeeld kijk naar de laatste groepswedstrijd van Duitsland tegen Kameroen en hoe hij dan 3 man van Kameroen in de luren legt........echt schitterend!! En hij legt ze niet alleen in de luren, maar passt de bal ook nog eens goed naar Bode die de 1-0 maakt!