Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Party CANCELLED -> 07/11/09 - Trance Magiclights Act1 (Flanders Expo Gent)
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
trancechild
tranceaddict in training

Registered: Oct 2009

quote:
Originally posted by Thib'
[email protected] en cherchant un peu

et sinon y'avait des billets VIP a 103€ lol, même le Dany il avait pas osé

Edit : sur le site de flanders expo ils disent que l'orga a affrété un bus de Bosnie

Oui j' ai déjà contacté cette adresse et on ne me répond pas, moi je veux des noms et numéros de télephone pour faire un arrangement à l' amiable et comme ca on en reste la. Olivier devrait avoir cela d' après ce qu' il a dit.
103 euros mais c'est ABUSE

Last edited by trancechild on Oct-23-2009 at 11:57

Old Post Oct-23-2009 10:39  France
Click Here to See the Profile for trancechild Click here to Send trancechild a Private Message Add trancechild to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kaijee
tranceaddict

Registered: Nov 2005
pour une fois je peux pas me retenir... -> LOOOOL

Soon :
Kai Jee 'n' Eïdan - Go And See My Love ->>> RELEASE DATE 28/06/10
on Perceptive Recordings UK, including "Original 2Moro Mix", Suncatcher Remix, Karl G Remix, and Manuel Le Saux Remix
supported by Aly & Fila, Giuseppe Ottaviani, Tom Colontonio, Jon O Bir, Andy Moor, M.I.K.E., Ferry Tayle, Manuel Le Saux, Suncatcher, Stonevalley, Karybde & Scylla...

Old Post Oct-23-2009 11:21  France
Click Here to See the Profile for kaijee Click here to Send kaijee a Private Message Add kaijee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

Old Post Oct-23-2009 12:25  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

Old Post Oct-23-2009 12:38  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator

Registered: Dec 2005

t'aurai pu sortir une version non censurée

ps : bon je m'en charge, mais c'est la dernière fois !

ps2 : merde c'est pas la bonne j'avais même pas vu

Old Post Oct-23-2009 15:12  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

zomagaaaaaaaaaawd

Old Post Oct-23-2009 15:14  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

OMG, y'a eu des suites, chez les belches notamment, dans le stade de foot de Charleroi

Old Post Oct-23-2009 15:40  Uzbekistan
matviscafcb
re(t/n)ard

Registered: Jul 2007

Diane au moins elle file les liens torrent

Old Post Oct-23-2009 15:43  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

"- R'mènes eut'bouk ichi ti que j'met' eum' bit' eud'dins! Et te peux appeler eut'copine pou'que j'joue avec sin dindon!!"

Old Post Oct-23-2009 15:48  Uzbekistan
MARCO ERANA
Suspended User

Registered: Mar 2005
quote:
Originally posted by trancechild
moi je veux des noms et numéros de télephone pour faire un arrangement à l' amiable et comme ca on en reste la.
103 euros mais c'est ABUSE

moi je moi je!!!
le mec qui exige!
tu t'adaptes et tu cherches comme tout le monde. Si tu voulais pas te faire avoir, tu fais aussi comme tout le monde, tu regarde sur l'agenda des DJ dans Myspace et t'achète pas avant que t'y sois.

Me traiter d'idiot me fait bien rigoler, en attendant le plus idiot des 2 c'est celui qui s'est fait enfumé 102euros!!!

surtout pour Sander Van Dorn (j'en rajoute, ça marche)

Old Post Oct-24-2009 08:12  France
Click Here to See the Profile for MARCO ERANA Click here to Send MARCO ERANA a Private Message Add MARCO ERANA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

quote:
Originally posted by MARCO ERANA
Me traiter d'idiot me fait bien rigoler, en attendant le plus idiot des 2 c'est celui qui s'est fait enfumé 102euros!!!

Old Post Oct-24-2009 10:26  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
trancechild
tranceaddict in training

Registered: Oct 2009

quote:
Originally posted by MARCO ERANA
moi je moi je!!!
le mec qui exige!
tu t'adaptes et tu cherches comme tout le monde. Si tu voulais pas te faire avoir, tu fais aussi comme tout le monde, tu regarde sur l'agenda des DJ dans Myspace et t'achète pas avant que t'y sois.

Les personnes qui comme toi qui se cachent sur les forums me font bien rire car ils n'osent pas dire ce qu'ils pensent en face des gens. C' est pitoyable et c'est pour cela que je déteste les forums, à cause de keum comme toi.
Je sais que ca te fais plaisir que j' ai perdu de l'argent (et pas 102 euros, t'as pas encore compris idiot) mais viens me le dire en face, tu n'oserais pas. C'est tellement facile de se moquer à travers un écran.
De toute facon vu que Olivier ne veut plus répondre, on se doute qu 'il est dans le coup car personne ne bookerais un inconnu comme lui qui n' a jamais mixé et qui a son nom parmis des grosses pointures et surtout avant Sander Van Doorn et nous allons à partir de la semaine prochaine prendre des mesures drastiques pour aller plus loin, avoir des noms et nous faire rembourser...
Aurevoir à tous.

Old Post Oct-24-2009 11:16  France
Click Here to See the Profile for trancechild Click here to Send trancechild a Private Message Add trancechild to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Party CANCELLED -> 07/11/09 - Trance Magiclights Act1 (Flanders Expo Gent)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID from Sasha set [2011] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playback Pig & Dan - 4 Leaf Clover [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:59.

Forum Rules: