Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > 03/04/2010 Trance Energy, Utrecht
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Tijne
Junior tranceaddict

Registered: Apr 2004

idd, ik ga vooral voor above & beyond en ferry tayle. Mss simon patterson & Sean tyas ook meepikken ,

Dash berlin zal volgens mij ietske té veel progressive & vocal zijn voor mij, 'k zie wel. Weet eigenlijk ook ni echt hoe die draait

't zal overal wat rondzweven zijn

Old Post Mar-18-2010 11:41  Belgium
Click Here to See the Profile for Tijne Click here to Send Tijne a Private Message Visit Tijne's homepage! Add Tijne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

Ik ga waarschijnlijk vooral in de Main en in de Future stage terug te vinden zijn. Deels zal het ook afhangen van wie mijn vrienden willen zien. In de main zal ik normaal wel aanwezig zijn bij A&B, Markus Schulz en waarschijnlijk ook Gareth Emery. Ik ben er vrij zeker van dat mijn vrienden Gareth Emery gaan willen zien en dan ga ik hem ook nog eens een kans geven want zelf vond ik hem vrij zwak op Tomorrowland (2008?).

In de Future stage ga ik vooral gaan voor Super8 & Tab. Arnej wil ik ook wel eens aan het werk zien. Hopelijk speelt hij dan veel 8 Wonders materiaal; dat blijven veruit zijn beste producties .

High Contrast vind ik persoonlijk iets minder en daar ga ik in principe niet echt naartoe gaan. Ook omdat ik meerdere namen al aan het werk heb gezien en die hebben mij toen niet echt kunnen overtuigen (oa Cosmic Gate & Andy Moor). Andere namen zijn dan weer minder mijn ding (vb. Dash Berlin). De hard stage ga ik normaal vermijden (of het zou voor Scott Project moeten zijn )

Old Post Mar-18-2010 12:04  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2006

Hier zijn het vooral Above & Beyond en Markus Schulz die ik zeker wil zien, en voor de rest zie ik wel waar ik uit kom.

.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.

Old Post Mar-18-2010 12:13  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
De Geert
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2006

Het zal er bij mij een beetje van afhangen hoe die Future Stage dit jaar aangekleed is. Voorgaande jaren was de sound en belichting er zo slecht dat ge beter thuis op laptop-boxkes naar de sets kon luisteren... Dan kies ik wel voor de grotere stages, ondanks de belovende namen.

Ik ga toch ook proberen om niet teveel te switchen tussen verschillende stages. De jaarbeurs is groot, ge verliest daar veel tijd mee en het komt de 'vibe' niet ten goede...

Wat ik zou willen zien (kunnen is nog iets anders):

Main:
Above & Beyond
Markus Schulz
Nic Chagall
Simon Patterson & Sean Tyas

In Charge:
Cosmic Gate
Sied Van Riel

Future Stage:
Ferry Tayle
Arnej
W&W

Old Post Mar-18-2010 12:55  Belgium
Click Here to See the Profile for De Geert Click here to Send De Geert a Private Message Add De Geert to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

Kheb een standaard PM gestuurd naar iedereen met de nodige informatie. Ik zou het appreciëren moesten de mensen die meerdere vrienden meenemen hun betaling een beetje bundelen en het onderling verder uitwerken .

We zijn momenteel met 25; er is plaats tot 38 dus misschien moeten we uitkijken voor wat meer volk. Ik ben helaas niet de persoon die veel tijd en zin heeft om sites af te schuimen en te schooien naar volk .

Alleszins begin ik wel zin te krijgen in het event

Old Post Mar-20-2010 11:11  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Groot probleem:

In het volle besef dat initiatieven via het internet juridisch niet bindend zijn en het organiseren van zo'n reis dus risico's impliceert is er een zeker sujet (Remofski) toch in geslaagd om het op de helling te plaatsen. Meneer vindt samen met zijn gevolg dat het voorlopig te duur is en wenst zich terug te trekken; zelfs na een "Definitieve inschrijvingslijst" en 2 maanden polsing of er genoeg volk zou meewillen. Dit brengt het feestplezier voor 20 andere reizigers rechtstreeks in gevaar. Enig moreel plichtsbewustzijn of altruïsme is hem blijkbaar vreemd, zelfs als het maar gaat om een schamele 26 euro.

Ik zal in eerste instantie zijn al dan niet verfoeilijke reactie afwachten op het laatste voorstel dat ik hem heb gedaan; en anders moet er een noodoplossing komen (door minstens 5 man volk te vinden of een nieuwe bus te boeken) of wordt alles afgeblazen (en de gelden uiteraard teruggestort).

Meer kan ik voorlopig ook niet zeggen. Ik stel maar feiten vast.

Old Post Mar-21-2010 14:22  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
christina

Registered: Jan 2006
proper

Old Post Mar-21-2010 14:30  Belgium
Click Here to See the Profile for christina Click here to Send christina a Private Message Add christina to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Magistrate
rabiate proghater

Registered: Aug 2004
pfff, WTF, zo debiel !

Dat is nu al maanden dat die definitieve lijst hier telkens herhaald wordt, en al maanden moesten we wachten op het aantal personen dat remofski zou meenemen, eerst waren het er 10, uiteindelijke werden het er 4 waarvan hij 'zeker' was.
Echt belachelijk, dit vind ik echt niet kunnen

Old Post Mar-21-2010 14:33  Belgium
Click Here to See the Profile for Magistrate Click here to Send Magistrate a Private Message Add Magistrate to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
De Geert
Supreme tranceaddict

great

Ik heb het ondertussen eens op de officiële FaceBookpagina van Trance Energy gezet, eens benieuwd of daar reactie op zal komen...

Old Post Mar-21-2010 14:35  Belgium
Click Here to See the Profile for De Geert Click here to Send De Geert a Private Message Add De Geert to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tijne
Junior tranceaddict

Registered: Apr 2004
Dunno

Meent ge da nu? Dus die remofski blaast alles af en de bus gaat ni meer door?

Wat is het probleem dan juist? Te weinig volk voor op de bus? Komaan zeg, voor 26 euro heen & terug naar utrecht te duur...

remofski man, wij hebben 51 eur betaald voor ons ticket en we gaan niet kunnen gaan door zoiets?

idd proper

Old Post Mar-21-2010 14:43  Belgium
Click Here to See the Profile for Tijne Click here to Send Tijne a Private Message Visit Tijne's homepage! Add Tijne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

quote:
Originally posted by Tijne
Meent ge da nu? Dus die remofski blaast alles af en de bus gaat ni meer door?

Zo ver zijn we nog niet... eerst ff afwachten. Alleszins brengt het wel grote problemen mee zo kort voor het event voor een boel mensen. Ik heb die autobus dus wel al effectief gereserveerd; vandaar dat ik het niet meer kan verkleinen.

Last edited by Push2005 on Mar-21-2010 at 14:53

Old Post Mar-21-2010 14:46  Belgium
De Geert
Supreme tranceaddict

Push, post jij van zodra je meer weet?
Voorlopig wacht ik nog met mijn storting tot alles uitgeklaard is (misschien loopt het te storten bedrag immers nog op)...

Old Post Mar-22-2010 08:50  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > 03/04/2010 Trance Energy, Utrecht
Post New Thread    Post A Reply

Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDo anybody know this tech-house track plyed by many well known DJs? [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPaul van Dyk - "Working" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:14.

Forum Rules: