Zoiets had ik vroeger ook, maar dan met For Those Who Like To Groove van Robin Albers... Man, wat was dat gaaf.. Een van mijn eerste ervaringen met housemuziek. Programma liep van 1990 tot 1992 ofzo.. En ook elke week tapen en veel naar luisteren... Mooi was dat
Hij is nu directeur van ID&T Radio ofzoiets..die Robin (leuke gast)
Jul-25-2002 07:14
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Vandaag hoorde ik weer een klassieker. Misschien staat hij er al tussen maar ga niet nog eens een keer de thread doorworstelen
Maar hier komtie dan: Atlantic Ocean - Waterfall
Zo'n relaxe plaat is dit
Jul-27-2002 21:24
basd
progression
Registered: Jul 2002
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Nou dat weet ik verder ook niet... maar ik geloof je meteen
De muziek is in ieder geval zwaar in orde... Plastic dreams is nog steeds lekker..
Originally posted by MaGiK54
Vandaag hoorde ik weer een klassieker. Misschien staat hij er al tussen maar ga niet nog eens een keer de thread doorworstelen
Maar hier komtie dan: Atlantic Ocean - Waterfall
Zo'n relaxe plaat is dit
hey, die heb ik een week of wat nog gedownload, maar dan de 2002 remix, en ik hoorde um vanmiddag pas voor het eerst (kloop wat achter met meuk te luisteren )
Jul-28-2002 15:37
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ja directeur muzikaal beleid,
Daarnaast heeft hij op id&t radio zijn eigen radioshow, (dat is nu ook zeker iets voor jouw basd) met allemaal lekkere prog en tech-house platen (heette eerst ook for those who like to groove maar heet nu anders alleen ik luister niet zo vaak meer, maar doordat programma ben ik juist progressive leuk gaan vinden Heb hem nu 1 maal horen draaien in the Q (draaide ie nog ff plastik dreams :P)
Jul-28-2002 15:44
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
hey, die heb ik een week of wat nog gedownload, maar dan de 2002 remix, en ik hoorde um vanmiddag pas voor het eerst (kloop wat achter met meuk te luisteren )
Remix nog niet gehoord, maar het orgineel is denk ik beter
Jul-28-2002 15:45
basd
progression
Registered: Jul 2002
quote:
Originally posted by magrec
Daarnaast heeft hij op id&t radio zijn eigen radioshow, (dat is nu ook zeker iets voor jouw basd) met allemaal lekkere prog en tech-house platen
Solid Grooves heet dat, ken ik wel... Inderdaad wel een goed programma.. Heb alleen bijna nooit de kans om ernaar te luisteren, maar ik zal het weer eens in de gaten gaan houden..