|
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Nou, dat is niet alleen dit seizoen hoor! Ik ben al sinds jaar en dag anti-Ajax en dat heeft dus niks met een kampioenschap of het goede presteren te maken.
En objectief dat is Studio Sport nog nooit geweest. Het is alleen zo jammer dat als niet-Ajacieden er wat over zeggen, dat alle Ajacieden dan beginnen te roepen dat het helemaal niet zo is!
Want het blijft opmerkelijk dat alle supportersgroepen het zien behalve die van Ajax....
Met vriendelijke groet. |
ik heb never nooit gezegd dat het niet zo is, laat die gasten van studio sport een favoriete club hebben, zal mij het schelen, ik heb echt een schijthekel aan interviews na de wedstrijd. Laat gewoon die wedstrijd zien en dan gewoon een de volgende wedstrijd, als ik interviews wil zien kijk ik wel om 22:45
is het niet logisch dat ze een voorkeur hebben, omroep brabant heeft ook als favoriete club fc den bosch, at5 zal ajax wel als favo-club hebben, omroep twente (ofzoiets) zal fc twente wel als favoriete club hebben. zal mij het schelen wie ze interviewen, zo leer je weer iets over een andere club dan er altijd maar over te kankeren, er is maar 1 ploeg die ik haat en dat is PSV, voor de rest maakt het me geen ruk uit....
voor de rest had ik het niet over jou in het speciaal, ik had het over het algemeen, ik hoef alleen maar te kijken naar mijn vrienden om te zien dat het klopt, 2 jaar geleden helemaal niet anti-ajax, en nu ze kampioen zijn geworden en het beter doen dan hun eigen cluppie (genaamd P$V) vinden ze ajax een arrogante kutploeg....
en voor de rest moeten jullie niet zeuren over objectief zijn want dat zijn jullie allemaal zelf ook niet (inclusief ikke), die gasten daar zijn net zo goed voetbalsupporter als jij en ik en hebben ook zeker een favo club die ze natuurlijk ook voor trekken, en laat dit toevallig ajax zijn, als het feyenoord of vitesse was werd er helemaal niet over gezeken