Originally posted by SpeakerfreaK
volgens mij was in eindhoven ooit Trance Energy (2000) en een Massive geloof ik. Trouwens we hebben hier in Den Haag ook nooit iets gaafs...ooit was er Trance Energy, Concept (ja dat is nogsteeds in de statenhal) en nu laatst dat feest op het malieveld, waarover iedereen alweer zit te mekkeren dat t niet meer gehouden moet worden (iedereen: bewoners en gemeente)...
Capital is dat niks???
Met vriendelijke groet.
Last edited by mr.marcello on Sep-26-2002 at 11:00
Nijmegen zou nie verkeerd zijn, iig niet zon pleuris eind weg.
Maar waarom nie gewoon in Jaarbeurs in Utrecht...
Centraal gelegen en akoustiek is daar ook goed
Sep-26-2002 10:57
SpeakerfreaK
Senior tranceaddict
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by mr.marcello
Capital is dat niks???
Met vriendelijke groet.
haha ohja das waar ook, binnenkort alweer...goh gemeente den haag laat ineens meer toe
Sep-26-2002 13:56
Flipper01
Addicted dolphin
quote:
Originally posted by Flipper01 Van t Gelredome hebben we trouwens ook nix meer gehoord
Dit las ik over het Gelredome op het ID&T forum:
Ik mag hier niks over zeggen..maar ik heb ook de geruchten gehoord (take that for what it's worth)
Nou, niet echt betrouwbaar, maar ik hoop dat er nog wat van komt..
Sep-26-2002 14:37
Flipper01
Addicted dolphin
Ik hoorde uit zeer betrouwbare bron dat er uitzendingen komen van Qlimax...
Na een kijkje op de ID&T site las ik het volgende:
Zaterdag 5 oktober zendt ID&T Radio de opnames van Qlimax uit. Op veler verzoek zal ID&T Radio zaterdag 5 oktober vanaf 01.00 uur de hoogtepunten van Qlimax uitzenden. Vervolgens zullen er in de weken daarna iedere woensdag van 22.00 tot 24.00 uur (na Q- Dance Radio) ook nog sets herhaald worden.
Sep-26-2002 18:40
Odyne
Flipper01 Addict
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by Flipper01
Ik hoorde uit zeer betrouwbare bron dat er uitzendingen komen van Qlimax...
Sep-26-2002 18:53
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
het triavium in nijmegen??
in nijmegen word dat de circustent genoemd!
ik zou niet weten hoe dat met accousiek zou zijn maar het is wel een relaxte locatie.. het is een schaatsbaan, met onder een schaatsbaan voor ijshockey en boven is er zon lange schaatsbaan bedoelt voor echte westrijden (met rintje etc! ) maar die baan werd 15 meter te kort gemaakt dus dat ging niet door!
Originally posted by TimeportE
het triavium in nijmegen??
in nijmegen word dat de circustent genoemd!
ik zou niet weten hoe dat met accousiek zou zijn maar het is wel een relaxte locatie.. het is een schaatsbaan, met onder een schaatsbaan voor ijshockey en boven is er zon lange schaatsbaan bedoelt voor echte westrijden (met rintje etc! ) maar die baan werd 15 meter te kort gemaakt dus dat ging niet door!