Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie rookt er allemaal ?
Wie rookt er allemaal ?
This poll is closed.
Ja 16 21.33%
Nee 48 64.00%
Soms 11 14.67%
Total: 75 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

zozo, dit is regelrecht spam-gedrag

5 posts achter me mekaar van iris

Old Post Sep-18-2002 21:19 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

hier Blik, VANGEN, komt er nog een (ALS ik dan weer eens op het forum ben, dan moet ik er ook goed gebruik van maken, niet? )

quote:
ehmm daar kom ik dan denk ik nie achter, zoals gezegd, ik vind het niet lekker ruiken, ik knap er gewoon op af, net zoals jij waarschijnlijk ook doet bij stinkvoeten / slechte adem of weet ik veel wat.. Mijn ding dus en jij hoeft en kan het je ook niet voorstellen omdat je zelf rookt denk ik dan maar. Het staat hoog op mijn prioriteiten lijstje, net als dat mooie figuur en het leuke gezichtje

Ik neem aan dat je grappig probeert te zijn? Ik neem aan dat je dit niet echt serieus meent he? Want dan ben je wel HEEEEEEEEL erg kortzichtig en oppervlakkig! Wat zul jij een midlife crisis krijgen zeg, als je deerne moddervette drilbillen krijgt en uitegerekte hangtieten...

Old Post Sep-18-2002 21:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Eye-Riz
als je deerne moddervette drilbillen krijgt en uitegerekte hangtieten...

Ieuw...

Hehehe... nix aan te doen he... jammergenoeg...

Old Post Sep-18-2002 22:07 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:

Ik neem aan dat je grappig probeert te zijn? Ik neem aan dat je dit niet echt serieus meent he? Want dan ben je wel HEEEEEEEEL erg kortzichtig en oppervlakkig! Wat zul jij een midlife crisis krijgen zeg, als je deerne moddervette drilbillen krijgt en uitegerekte hangtieten...

Nee hor meen het serieus.

Old Post Sep-19-2002 07:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:

Muhahahaha,indeed,en hijzelf kaal wordt en een dikke vette cellulitus bierbuik

Old Post Sep-19-2002 07:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict

quote:
Wat zul jij een midlife crisis krijgen zeg, als je deerne moddervette drilbillen krijgt en uitegerekte hangtieten...

quote:
Muhahahaha,indeed,en hijzelf kaal wordt en een dikke vette cellulitus bierbuik

zozo dames, ervaring mee?

Oja dit was een poll over roken, heb nu pas gestemd en ja ik rook. maar ben er niet zo blij mee, heeft iemand hier dat boek van Allan Car "stoppen met roken" gelezen? en wat zijn je ervaringen? ik heb gehoord dat het best een goed boek is omdat je je eigen rookgedrag gaat begrijpen, maar ik ken niemand die het gelezen heeft, ben wel benieuwd.

Old Post Sep-19-2002 15:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teknikol
terug uut 'de west'!

Registered: Aug 2002

zozo t.h.c.... jij wilt stoppen!

ik rook ook hoor maar stoppen zie ik nog ff niet zitten. Mijn tante is gestopt door een hele vage methode. Je krijgt dan een oorbelletje in van staal ofzow...wanneer je dan trek krijgt in een sigaret moet je langs dat ding wrijven met een magneetje! het veranderd je smaakpappillen ofzo, dusja.
En mn tante rookte als een ketter dus het werkt wel blijkbaar. Kweenie hoe de methode heet, maar onder de 18 jaar is het gratis!

Old Post Sep-19-2002 15:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teknikol Click here to Send Teknikol a Private Message Add Teknikol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:
Originally posted by T.H.C.
zozo dames, ervaring mee?

Sja tis een ramp,weet niet meer hoe ik nu nog aantrekkelijk voor mn jonge Dj moet zijn...

Old Post Sep-19-2002 16:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict

valt wel mee hoor Don,ik heb nog geen dikke vette cellulitus bierbuik bij je gespot.

Enne Teknikol, thnx voor de tip hoor maar ik geloof niet in oorbelletjes, het kan misschien wel werken hoor, maar dan wel bij mensen die erin geloven, (plus dat ik niet met 2 koeiebellen in mijn oren over straat ga)
Ik denk dat ik het boek gewoon maar moet kopen, het lijkt me echt interresant om te begrijpen waarom je telkens weer een sigaret(of in mijn geval vaak iets anders) pakt, als je begrijpt waarom kan je dus blijkbaar ook een methode vinden om je tegen die verslaving te weren(als ik internet moet geloven)

Old Post Sep-19-2002 17:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gurian
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

Kun je dan niet gewoon langzaam afbouwen THC. Deed mijn vader ook. Die rookte een pakje per dag en toen die wilde stoppen ging ie er steeds minder roken. Niet al te grote stappen maar gewoon heel rustig afbouwen. Werkt bij een heleboel mensen ook goed

Old Post Sep-19-2002 18:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gurian Click here to Send Gurian a Private Message Add Gurian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Ja is misschien wel een idee...ga ik nu mee beginnen en zaterdag boekje kopen.

Old Post Sep-19-2002 18:32  Netherlands
Gurian
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

maar dan verwacht ik wel een voorgangsverslag hier in deze thread he
Oja en sterkte

Old Post Sep-19-2002 18:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gurian Click here to Send Gurian a Private Message Add Gurian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie rookt er allemaal ?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksecond track played by nick warren at vandit nite. need help with id [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHolden & Thompson - "Nothing" (Original Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:21.

Forum Rules: